O nás

Logo Magic AcusticSpecializujeme se na přestavby vozů na alternativní pohon LPG/CNG (plyn) a bioethanol E85 (líh). Od roku 2004 provádíme servis a zejména seřizování vozů na alternativní pohon. Zvláště jsme se soustředili na vychytávání „špeků“ těch, co si nevěděli rady a co nedokáží tzv. značkové a autorizované servisy. V roce 2011 jsme rozšířili naše kapacity a přidali montážní středisko v Roudnici nad Labem a začali provádět montáže/přestavby LPG/CNG sami. Zároveň jsme přidali do nabídky přestavby na bioethanol E85.

Jsme držiteli akreditace výhradního dovozce plynových zařízení značky ELPIGAZ, Auto Gaz Centrum a EMER. Jednotlivé komponenty těchto značek se vyrábějí převážně v Itálii u renomovaných výrobců plynových zařízení jako například firmy Tomasetto, A.E.B., REIL, Valtek atd. V našich typových instalacích používáme výhradně elektroniku od italských výrobců, která je prověřena dlouholetou praxí po celém světě.

LPG přestavby a CNG přestavby je možné realizovat v našich montážních střediscích v Praze a Roudnici n/L. V našich montážních střediscích je instalace plynového zařízení do Vašeho vozidla pojištěna proti případným škodám způsobeným plynovou instalací. Toto pojištění má v ČR pouze montážní síť ELPIGAS.

Poskytujeme záruční a pozáruční servis LPG/CNG a revize LPG/CNG zařízení.

Historie firmy

1936 – v Ústí n/L vzniká firma František Kaštánek – Elektroslužby. Firma se navzdory hospodářské krizi dostala brzy do podvědomí a patřila k největším v tehdejších Sudetech. Elektrifikovala domácnosti a firmy, prodávala dnešními slovy spotřební elektroniku a bílou techniku. K největším trhákům tehdejší doby patřily vysavače a gramofony.

1948 – znárodnění. Firma přežívá v podobě národního podniku a dokonce jí může šéfovat její bývalý majitel. Po nějaké době je firma začleněna do jakéhosi předchůdce Kovoslužby. František Kaštánek i jeho syn Jiří Kaštánek zůstávají elektřině věrní až do sametové revoluce.

1992 – vnuk Filip Kaštánek oprašuje trosky firmy svých předků a zakládá živnost. V úplných začátcích se firma orientuje na ozvučování koncertů a divadel. Vzniká i projekt ozvučení kina. K němu nakonec nedochází – snad naštěstí, protože multiplexy nakonec ovládly český cinema prostor. Poté se firma věnuje výhradně elektroinstalacím silnoproudým. Časem přidává slaboproud – ozvučení domácností (boom domácích kin), průmyslových prostor (100V rozvody), IT instalace, ozvučení automobilů.

1998 – firma získává přídomek Magic Acustic. Postupně se specializuje stále více na ozvučování automobilů a je významným dodavatelem ozvučení do aut pro autosalony, které i ozvučuje. Přidávají se restaurace, kluby, herny.

2004 – jeden ze zlomových okamžiků. Firma se transformuje na právnickou osobu s názvem Magic Acustic s.r.o. Stává se smluvním partnerem firem D.I. International  (dříve Datart intl.) a Škody Auto a.s.

2005 – Magic Acustic s.r.o. otevírá novou provozovnu HiFiStodola v pražských Strašnicích. Specializace a ubírá směrem k automobilovému průmyslu. Přidává se zabezpečení aut (později tak populární Knihy jízd s vyhledáváním přes satelit), montáže elektroniky obecně a samozřejmě nový fenomén, kterým jsou GPS navigace. Firma patří ke špičce v ozvučování aut. Později přidává opravy jinými firmami špatně provedených přestaveb na LPG.

2008 – Po letech oprav LPG přestaveb začíná Magic Acustic i s vlastními montážemi LPG a CNG pohonů. K těm přidává i přestavby na lihový pohon, totiž přestavby na ethanol E85. Kromě přestaveb na alternativní paliva Magic montuje nezávislá topení především do naftových vozidel.

2012 – Výročí dlouhodobého jízdního testu vodíkového pohonu HHO. Od roku 2011 testujeme auta na benzin, LPG i naftu s přídavkem vodíku. Dosahujeme uspor 20-30% s řídícími jednotkami a 15% bez řízení spalování. Více hledejte zde.

2013 – Jako jedni z prvních nabízíme přestavby na bioetanol E85 se zápisem do velkého technického průkazu, což  se rovná schválené přestavbě na bioethanol E85 Ministerstvem dopravy. Tato skutečnost opravňuje provozovatele vozidla podat nulové přiznání k silniční dani (neplatit silniční daň) stejně jako při provozu na LPG nebo CNG


Zvětšit mapu

 

27 komentářů u “O nás

  1. NEVÍM ZDA PROVÁDÍTE PŘESTAVBU LPG I NA VOZY ZN.KIA SPORTAGE NA SPLÁTKY.JINAK PROTI VAŠÍ STRANCE? VŠE V POHO.

    • Dobry den Jirko,
      provádíme i přestavby vozů značky Kia včetně Sportage. Abychom Vám mohli dát bližší informace, potřebuji znát rok výroby, obsah a typ motoru. Všechny přestavby provádíme i na splátky. Používáme Essox (Komerční banka). Nejoblíbenější jsou splátky desetiny po dobu deseti měsíců.
      S pozdravem Filip Kaštánek

    • Dobry den,
      podrobnou nabidku najdete v mailu. Prestavba je mozna. Jen upozornuji na fakt, ze nizkoobsahove motory obycejne nedokazi vyuzit vsech dobrych vlastnosti ethanolu jako vysokooktanoveho (105) paliva. Ridici jednotky benzinove neumi nastavit predstih pro vice nez 95 oktanu. U levnych maloobsahovych aut vyrobce vetsinou pocita s provozem na N91 nebo N95. To vsak neni na zavadu a nebrani to prestavbe. Vysledna spotreba vsak nebude nikdy tak nizka, jak by mohla byt napr u dvoulitru. Konkretne 2litry od Peugeotu ci Citroenu (2.0i 16V 97kW a vice) maji po prestavbe na ethanol nizsi spotrebu.
      Filip Kastanek

  2. Dobrý den,
    děláte i opravy CNG u aut s originál zástavbou, konkrétně Opel Combo r. v. 2005?
    Začal zlobit při jízdě na plyn.

    • Dobry den,
      delame i CNG, ale u te vasi origo zastavby bych se spis obratil na Opel. Oni maji potrebne dily a manualy. My bychom to kupovali stejne od nich.
      S pozdravem Filip Kastanek

  3. VLASTNIM BMW 316i e46 r.v. 2004
    motor N46B18 1,796 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 5500 175 N·m (129 lb·ft) @ 3750 2004
    prosim o nabidku instalace LPG pokud mozno s primazavanim ventilu pokud to bude nutne

    • Dobry den pane Ruzicko,
      nabidku najdete v priloze e-mailu, ktery jsme Vam poslali.
      S pozdravem Filip Kastanek

  4. mam dotaz tykajici se instalace LPG do BMW316i, E 46 motor
    N42B18 1,796 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 5500 175 N·m (129 lb·ft) @ 3750 6500 2001-2004 jak dlouho trva instalace do vozidla jak mate volne kapacity zda je možna montaž v Praze je nutne primazavani ventilu

  5. Vozidlo Ford Escape 3l, 6válec 150kW, rok výr. 2004. Rezerva je umístěna pod autem – nádrž by šlo umístit místo ní.
    Děláte přestavbu na LPG i na tato vozidla? A kolik by to cca stálo?
    Děkuji.

    • Dobry den Libore,
      ano, delame prestavby i techto vozidel. Nadrz umistime pod auto misto rezervy. Nabidku najdete v priloze e-mailu, ktery jsme vam poslali.
      S pozdravem filip Kastanek

  6. zaujala mě možnost jezdit levněji po přestavbě na E85 , ale potřeboval bych znát cenu a zda je vůbec možné a výhodné toto provést na renaultu laguna 1. generace s 2 litrovým motorem z roku 96, předem říkám že rozhodně nejde o příliš udržovaný motor…… roční průměrný nájezd je 10000km a momentálně je průměrná spotřeba za tento rok 8,2l/100km
    díky za info.

    • Dobry den Ufone13,
      10.000 km/rok neni mnoho. Nicmene za tabulky nize plyne, ze navratnost investice je cca 1 rok:
      km za měsíc 1 000 2 000 3 000 5 000 10 000
      cena přestavby E85 6 990 Kč 9,1 4,5 3,0 1,8 0,9 návratnost měsíců
      8 990 Kč 11,7 5,8 3,9 2,3 1,2
      13 990 Kč 18,1 9,1 6,0 3,6 1,8
      24 990 Kč 32,4 16,2 10,8 6,5 3,2

      A Vas motor je pro prestavbu vhodny a mohlo by u nej dojit i ke snizeni spotreby oproti benzinu. Predesilam, ze provoz na E85 neni ekonomicky na caste popojizedeni na kratkych vzdalenostech. Ekonomika provozu se totiz zhorsuje kvuli zvysenemu syceni za studena.
      Filip Kastanek

  7. Dobrý den,
    ˇmám dotaz,zda přestavba na E-85 je vhodná pro vozidlo Škoda Felicie -combi,
    1,6 MPI r.v. 1999,najeto 140000 KM. Případně cenu za montáž. Děkuji.

  8. Dobrý den, chtěl bych vědět, jestli můžete udělat přestavbu na LPG na vůz Mercedes Benz C180 Kompresor combi, r.v.2009, najeto 90000km. Není to u tohoto vozu spojeno s nějakými riziky (turbo, mazání…),jaká je cena a doba montáže a jak často se musí na technickou prohlídku.
    Děkuji a přeji pškný den

  9. Chtěl bych přestavět Opel Insignia 2,0T 184 kW r.v. 2009 na LPG. Chci toroidní nádrž o největším možném objemu místo náhradního kola a plnící ventil umístěný vedle plnícího hrdla na benzín. Zajímá mne cena přestavby (navrhněte typ zařízení) a doba nutná pro přestavbu.Přestavbu chci realizovat do konce roku – máte ještě volnou kapacitu? Dělali jste již přestavbu tohoto typu vozu?

    S pozdravem
    Dan

    • Dobry den Dane,

      vase auto ted aktualne lze prestavet „jen“ formou vstrikovani kapalneho propanu pod vysokym tlakem primo do valce stejne jako benzin. Cena takove prestavby splha ke 100tisicum korun (v Nemecku 4000 euro). Ostatni systemy v tomto aute selhavaji a nejde je pouzit. Aspon ne dlouhodobe. Nekdy takova auta, jako mate vy, lze predelat aby jezdila pouze na LPG bez moznosti benzinu. Uz jsme delali. Tam je pak cena o mnoho nizsi.

      S pozdravem Filip Kastanek

  10. Dobrý den rád by jsem se informoval o cene přestavby na subaru outback 121 kw,ob.2457, rok 2005. děkuji za informaci

    • Dobry den,
      vase auto potrebuje primazavani ventilu. Je to boxer, takze trochu jine vstrikovace, vykon je nad 150koni (165k), takze vice dimenzovany reduktor na vyssi vykon. Cena prestavby vaseho auta je cca 26.000 Kc. Muzeme pouzit i drazsi system s OBD komunikaci a automaticky rizenim bohatosti smesi. (muzeme pouzit i levnejsi, ale nedoporucoval bych to s ohledem na vykon vozu) Primazavani je ve trech provedenich v cenach 2.880,- / 5.445,- / 6.171,-. Prvni je mechanicky system, ktery se nastavuje jako fixirka, kde se sroubem nastavi pocet kapek za danou dobu. Aditivum se strhava podtlakem do sani. Druhy system je s elektronickou pumpickou take do sani. Treti nejlepsi system pouziva elektronickou pumpu a presne nastaveni pomoci ridici jednotky a pocitace a davkuje se primo do plynu za filtry a vstrikovaci se dopravuje primo k ventilum.
      S pozdravem Filip Kastanek

  11. Dobrý den,
    mám dotaz ohledně přestavby motoru Oplu Vektra označení X18XE1, rok výroby 1998 a obsah 1,8 na Ethanol. Pokud by to bylo možné na jakou cenovou relaci by toto vyšlo.

    Děkuji za odpověď.

    Fišer

  12. Dobrý den, zajímám se o přestavbu na LPG nebo CNG. Jedná se o vúz Chevrolet Tahoe z r.97, V8 5,7. Preferoval bych toroidní nádrž o největším možném objemu (cca 95 l) místo náhradního kola a plnící ventil umístěný vedle plnícího hrdla na benzín. Prosím o Váš názor , případně cenovou nabídku na mail, děkuji.

  13. Dobrý den.
    Koupil jsem opel Omega r.v.2003 3.2V6 Je v něm LPG Magic,který se při vyšším výkonu,při prudším sešlápnutí pedálu,třeba při předjíždění vypíná.Je možné toto u vás servisovat??Děkuji za odpověd.

  14. Prosím provádíte také přestavbu na E85 na vozidlo Daewoo KALOS varianta KLASSH2 VERZE KLASSH222 VOK VÝROBY 2003 pokud ano tak prosím o předběžnou cenu.
    Wagner

  15. Dobrý den,
    uvažuji přestavbu na E85 na škoda CitiGo. Je možná? A kolik by stála přestavba. Dík,
    martin

Napsat komentář: JIŘÍ VÍTEK Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>