Jak pracuje HHO

 

Vodík HHO a ekonomika provozu a jak vlastně pracuje

Vodíkové HHO generátory pro automobilový průmysl

Vodíkové HHO generátory se také nazývají Brownovi plynové elektrolitycké generátory. Tento typ vodíkových generátorů používá elektrický proud z akumulátoru auta k vytvoření vodíku z vody v průběhu jízdy. HHO se nikdy v autě neskladuje. Jakmile je vygenerován, je vstřikován do sání motoru a následně smíchán se stávajícím palivem. Na vodík se nejezdí. HHO slouží jako katalyzátor reakce (spalování).

Výsledná směs hoří efektivněji, snižuje spotřebu paliva a množství škodlivin uvolňovaných do ovzduší.

Tato inovativní technologie, po níž je v automobilovém průmyslu poptávka, snižuje spotřebu automobilů o neuvěřitelných 20% – 60% a nabízí významné snížení emisí oxidů dusíku (NOx), oxidu uhelnatého  (CO), oxidu uhličitého (CO2) a plynných uhlovodíků (HC).

Princip generátoru vodního plynu HHO

Jak pracuje motor s HHO generátorem

Užitek HHO technologie pro automobily

  • nižší spotřeba paliva o 20% až 60%
  • významné snížení emisí škodlivých plynů (CO, NOx)
  • prodloužená životnost motoru
  • zvýšený točivý moment (silnější a hladší akcelerace)
  • nárůst výkonu
  • čistší motorový olej vyplývající z menšího množstvý karbonu ukládajícího se v motoru

Výhody našich Gren Source HHO vodíkových generátorů

Green Source vodíkové generátory jedny z nejefektivnějších na trhu a perfektně zpracované.

  • všechny vodíkové generátory jsou dostupné v kompletních sadách (hydrogen kits), obsahují řízení ProTuner, Diesel Tuner, EFIE, CCPWM
  • jsou z pouze materiálu 316L nerez desek vlastní konstrukce
  • všechen spojovací materiál je z nerezu 304 jako prevence před oxidací a rzí
  • zásobní nádržka je průmyslově svařovaná, eliminujeme jakoukoli možnost netěsností
  • generátory a elektronika jsou navrženy pro benzinové, naftové nebo LPG či E85 pohony
  • naše systémy jsou nabízeny ve 12V nebo 24V verzích
  • všechny elektrolyzéry mají vícepalivové (multi fuel) možnosti

Doporučené vybavení

Správná kombinace Brownova plynového generátoru a řídící jednotky je potřebné pro dosažení maximálního výsledku. Řídící jednotka reguluje vodík vefukovaný do sání a upravuje elektrické signály přijímané ze senzorů v automobilu. Nabízíme plný rozsah řídících jednotek a elektronických emulátorů, jež jsou kompatibilní se všemi našimi HHO nabízenými systémy.

Green Source je průmyslový lídr na poli HHO řídících jednotek a nabízí plné spektrum produktů ve všech cenových kategoriích.

Výběr správného HHO zařízení

Správný HHO generátor určuje obsah motoru. ProKit je nejlepší volba pro auta a trucky (nákladní auta) s motorem od 3 do 7 litrů obsahu. TrucKit je navržen pro těžké nákladní auta s motorem od 7 do 12 litrů obsahu. SuperKit je méně expanzivní alternativou pro vozy s motory do obsahu 3 litry.

Nejmodernější auta jsou vybavena množstvím čidel jako jsou: lambda sonda, čidlo teploty nasávaného vzduchu (IAT), čidlo absolutního tlaku v sacím potrubí (MAP), čidlo teploty chladící kapaliny (CTS). Tyto sensory budou detekovat efektivnější spalování dosažené díky HHO a budou zkoušet korigovat směs přidáním většího množství paliva, čímž se minimalizuje efektivita úspory.

Proto, abychom maximalizovali úsporu paliva s jakýmkoli HHO generátorem, budeme potřebovat upravit (modulovat) některé nebo všechny signály z čidel, které používáme v našich řídících jednotkách HHO. Čím více sensorů a čidel upravíme a vyvážíme, tím lepších výsledků dosáhneme.

Green Source ProTuner řídící jednotka je navržena pro motory spalující benzin, naftu, LPG a bioethanol E85. ProTuner ovládá tato čidla:

  • MAP – čidlo absolutního tlaku v sacím potrubí
  • IAT – čidlo teploty nasávaného vzduchu
  • ECT – čidlo teploty motoru
  • ANALOG EFIE – zadní lambda sonda
  • DIGITAL EFIE – úprava pro přední lambda sondu

PROTUNER funkce vestavěné v PWM

  • EFIE – PWM COMBO UNIT je jednodušší a levnější volba k ProTuner jednotce

Výsledné úspory paliva

  • pouze HHO – 10-25%
  • HHO + EFIE – 15-35% (při použití EFIE nebo EFIE/PWM Emulátoru signálů snímačů)
  • HHO + EFIE + IAT + MAP a další čidla – 30-60% (při použití Řídící jednotky HHO)

Užitečné odkazy

  • HHO řídící jednotky
  • Řídící jednotka – maximální úspora
  • HHO fakta
  • Suchý článek vs. mokrý článek
  • Suchý článek: důležitý je počet desek
  • Nastavení a obsluha
  • HHO údržba 
  • Doporučený elektrolyt

2 komentáře u “Jak pracuje HHO

  1. Dobrý den, zajímalo by mne jak je to s možnou korozi ostatních dílů motoru (výfukové ventily, sběrné výfukové potrubí, tlumíč výfuku a trubky ale rovněž elektroda (y) svíčky) ? Teoreticky by celá výfuková soustava počinaje spalovací komorou měla být v nerezovém provedení, aby se předešlo nádměrné korozi.

    • Dobry den,
      Proc by mel motor vice korodovat při provozu na HHO?
      Vy nejezdite na vodik, ale dal na benzin, naftu, LPG,… HHO se pridava ve velmi malem mnozsstvi jako katalyzátor reakce horeni. Zpusobi rychlejsi zapaleni smesi a jeji lepsi prohoreni. Zvysuje tak ucinnost spalovacího motoru. Pokud Vas něco dále zajima, jsme Vam k dispozici.
      S pratelskym pozdravem
      Filip Kastanek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>