Ceny přestaveb na bioetanol E85

europeconFlex Monojet E85 – cena od 3.600,- Kč bez montáže (sleva!!!)

Nejlevnější sada určená pro instalaci do automobilů s jednobodovým vstřikováním. Tyto motory jsou obyčejně označeny jako SPI, Monojet, Single Point Injection, apod. Jedná se zejména o starší vozy. Pokud máte novější automobil, tato jednotka velmi pravděpodobně není určena pro Vás. Ovládací panel obsahuje tlačítko, kterým obsluha volí, na jaké palivo se v daný okamžik jede – tj. na čistý E85, jeho směs s benzínem (označenou jako E50), či na čistý benzín. Dále obsahuje tlačítko pro úpravu směsi při studeném startu.

FLEXCAR 4 – cena 5.000,- Kč včetně montáže                                                   europeconFlex MPI-A4 FFV – cena od 7.500,- Kč včetně montáže                           ELOTEC 4 – cena od 10.000,- Kč včetně montáže a zápisu do technického průkazu

Sada (konverzní kit) určená k instalaci do maximálně čtyřválcových motorů s vícebodovým vstřikováním. Tyto motory jsou obyčejně označeny jako MPI, Multipoint Injection, apod. Na jaké palivo se v daný okamžik jede – tj. na čistý E85, jeho směs s benzínem (označenou jako E50), či na čistý benzín – volí jednotka automaticky podle informací z lambda sondy nebo průtokového čidla. Směs paliva je zcela automaticky upravována při studeném startu.

FLEXCAR 6-ti válec – cena 8.000,- Kč včetně montáže                                         FLEXCAR 8-mi válec – cena 9.000,- Kč včetně montáže                            europeconFlex MPI-A8 FFV – cena od 12.000,- Kč včetně montáže (5/6/8 válec)                                                                                                                                       ELOTEC 6-ti válec – cena 14.000,- včetně montáže a zápisu do technického průkazu                                                                                                                       ELOTEC 8-mi válec – cena 16.000,- včetně montáže a zápisu do technického průkazu

Sady (konverzní kity) určené k instalaci do 5 až 8 válcových motorů s vícebodovým vstřikováním. Tyto motory jsou obyčejně označeny jako MPI, Multipoint Injection, apod. Na jaké palivo se v daný okamžik jede – tj. na čistý E85, jeho směs s benzínem (označenou jako E50), či na čistý benzín – volí jednotka automaticky podle informací z lambda sondy nebo průtokového čidla. Směs paliva je zcela automaticky upravována při studeném startu.

Z výše uvedeného vyplývá, že v současné době dokážeme nabídnout přestavbové sady pro všechny automobily s motory s elektronickým vstřikováním, ať už jednobodovým, nebo vícebodovým, ovšem s výjimkou nejmodernějších motorů s přímým vstřikem – direct injection (časté označení FSI, TSI, GDI atp.).