51 komentářů u “Ceník směšovače LPG

  1. Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat zda je možná přestavba na LPG nebo N 85 v autě Dacia Dokker 1,2 TCe 85 kW/115 k.V případě kolik by stály přestavby.
    Děkuji za odpověď Novotný

      • Za nás musím říci, že stáří auta není pro montáž LPG rozhodující. Důležitější je stav vozu a předpokládaný nájezd km a tím rychlost návratnosti investice do montáže LPG. V poslední době jsme montovali i LPG mix do karburatorove Sierry nebo jednobodového Clia. V prvním případě pán jezdí denně do práce 70km a ve druhém jezdí pán nějakého messengera a denně udělá 200km. V těchto případech je návratnost do montáže LPG 6 -12 měsíců a to by byl nerozum jezdit na benzin. V minulém týdnu jsme montovali LPG pánovi do auta, jímž rok před tím prolil nádrží benzin za téměř 200.000,-Kč. To je skoro 100.000,-Kč úspora. Je to sice extrem, ale tady se montáž LPG jistě vyplatí. A montovali jsme i Chevrolet Suburban z roku 1996. Sekvenční vstřikování LPG do 17 let starého auta za 50.000,-Kč. Někdo jako Vy tedy řekne, že to ma shodit ze skaly. Ale u auta se spotřebou 20litru a obsahem motoru 7,5 litru při stavu tachometru 70.000km, to smysl ma a LPG se vyplatí montovat.
        S pozdravem Filip Kaštánek, Magic Acustic, Praha
        A.E.B. Landi Renzo Elpigas, Lovato, OMVL, Stag, BRC, Magic

  2. Dobrý den
    uvažuji o přestavbě na E85 u vozidla nissan almera II N16 hatchback 1,5l 66kw r.v. 2000
    na internetu jsem našel bezpočet kitů pro přestavbu v různých cenových relacích zajímá mě vaše nabídka a zdali je možno přestavbu provést v okolí brna . předem děkuji za odpověd Jakub Černý.

  3. Dobrý den, potřebuji do vozu Volvo S60 2,4 r.v. 2008, 5 válců namontovat LPG.
    Nádrž na plyn alespoň 60 litrů.
    Děkuji, Šafra 737 213 555

  4. Dobry den,

    Zaujimala by ma cena prestauby mazda cx9, 3,7liter 201kW 6 valec. Auto je 7 miestne a teda umiestnenie nadrze.
    S pozdravom

  5. Dobrý den, měl bych zájem o předělání Renalt kangoo 1.6 benzín rok výroby 2012-2013 najeto cca 8000 tis. km.prosím o cenovou nabídku děkuji, přeji hezký den.

  6. Mám Škodu Fabia I,r.v. 2003.,1,2 HTP.Prosím o sdělení ceny na přestavbu LPG.Předem děkuji za odpověď.Zimmermann.

  7. Dobrý den ,chci se zeptat kolik stojí přestavba na E95 a LPG na auto Passat B5 r.v.1999 benzín 1,8 110 k.najeto 201000km.Předem děkuji Kratochvíl Ladislav.

  8. Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat na kolik by u Vás vyšla přestavba vozu Škoda Octavia 1,6i rok 1999 výkon 100 koní na LPG. Děkuji za odpověd. S pozdravem Bárta

  9. Dobrý den: zajímá mě celková cena a výhody přestavby na CNG palivo pokud je přestavba možná , jak často se chodí na pravidelnou kontrolu a jaké má výhody oprotí LPG . Předem děkujíza odpověd.

  10. dobry den chtela jsem se zeptat na cenu prestavby na lpg pro automobil skoda fabia 1.4 mpi 50kw dekuji Urbankova.

  11. Dobry den vlastnim škodu fabii 1,2 htp r.v.2007.Kolik stoji přestavba n E85 a je možnost montaže v Roudnici nad Labem

  12. Dobrý den, máme ve firmě Ford Fusion, r.v 2008, 1.6. a uvažujeme o přestavbě na LPG. Můžete nám prosím poslat cenovou kalkulaci? Díky a zdravím, VČ

  13. Dobrý den,

    sdělte mi prosím zda je možná přestavba na E85 vozu Suzuki Grand Vitara 2.0 z roku 2007. Dále samozřejmě její cenu.

    Předem děkuji !

    V.Skvrna

  14. Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, co by stála úprava vozu Škoda Favorit 136L (rok 1990) na E85? Děkuji

    • Dobry den pane Hovorko,

      pokud by se delala uprava u karburatoroveho motoru, je potreba zmenit pomer vzduchu a plaliva na 1:9,8 ze soucasnych 1:14,7. Prevrtat trysky paliva a vzdusniku. Touto upravou se nezabyvame. Ovsem po zmene by jste mel pak trvale jezdit jen na etanol. U aut se vstrikovanim a pocitacem se da prejit jednoduse zase na benzin. U teto trvale upravy by jste musel vymenit trysku a vzdusnik.

      S pratelskym pozdravem

      Filip Kastanek

  15. Zdravim, chci se optat, zda je možné provést přestavbu na:
    – Skodu Fabii 2 RS, 2010, 1.4 TSI, 132kw, motor kod CAVE.
    -Skodu Superb 2, 2010, 3.6FSI 191kw, motor CDVA.
    Rozhoduji se pro jaké auto se rozhodnout, rád bych jej nechal předělat na LPG. Mužete mi říct orientačně ceny? Nebo už se používá univerzalni systém, ktery není závislý na motor kodech?? Děkuji

    • Dobry den pane Kalandro,
      musim Vas, ac nerad, zklamat. Motor v Superbu je Di motor, tzn s primym vstrikem (Direct injection). 6ti valce s primym vstrikem zatím přestavět na LPG nelze. Obecne to lze shrnout tak, ze motory s vice nez 4mi valci a primym vstrikem paliva zatim prestavet nelze. 6ti a vice valcove ridici jednotky zatim neexistuji. Ale pry se na nich pracuje… Bez potizi prestavujeme 4-valcove FSi a TSi motory. Pak nekolik dalsich (GDi od Mitsubishi ajine…). S BMW motory byly zatim potize (1.6 obsah – motor, ktery pouziva BMW, Peugeot a Citroen) i pri provozu na benzin… Jenze, ne kazdy 4-valcovy motor ma k dispozici mapu bohatosti smesi. A to je pripad uvazovane Fabie se 132kW. Takze nejde. Asi nejblize na prvni pohled je Seat Alhambra se 110kW a kodem CAVA. Jenomze to je uplne jine nastaveni motoru. Alhambra je velke tezke auto. Fabia je uplny opak a je zde na motor jiny pozadavek. To nastaveni nelze prevzit. Pak je tu jeste Golf se 125kW s kodem BLG. Nicmene si netroufneme bez konzultace s vyrobcem (A.E.B.) tuto „partizanstinu“ provezt. Pokud by motor „odesel“, byla by odpovednost na nas a pojistovna by to nepokryla. Vyzadam si konzultaci a dam Vam vedet. Nastaveni primovstrikych motoru je totiz pomerne orisek. Nastavili jsme zatim kazdy, ale naladeni muze trvat klidne den nebo dva…. Je to jako kdyz ladite zavodni auto.
      Po prestavbe na LPG jezdi tyto motory v pomeru 80 ku 20 (LPG/benzin). Je to z duvodu ochrany benzinovych vstrikovacu, ktere jsou umisteny primo ve spalovacim prostoru nikoli v sani nebo v hlave valcu pred sacim ventilem jako u MPi motoru.
      Filip Kastanek

  16. Chtěl bych přestavět Fabii 1.4 Mpi; zajímá mne nejen cena samotné přestavby, ale i všech „doplňků“ (přepínado na palubní desce, ukazatel nádrže na nádrži etc)

  17. Dobrý den, uvažuji o koupi terénního vozu Mitsubishi Pajero nebo Pajero sport (r.v. od 1996 – 2004) v benzínové verzi a o přestavbě na plyn. Bohužel jsem slyšel že ne všechny typy motorů lze přestavět. Nevím dopředu které auto seženu a co bude mít za motor. Existuje nějaká tabulka motorů na tyto vozy podle které bych mohl auto shánět? Nerad bych totiž koupil „tank“ s tří nebo tři a půl litrovým motorem a živil ho pak benzínem :( . Jeden z vozů pro představu: http://www.aaaauto.cz/cz/mitsubishi-pajero-sport/car.html?id=18074454&body=OFF&pmax=150000

    Dále bych se chtěl zeptat jak je to s nádrží na plyn. Dá se udělat nějaká atypická, která se instaluje namísto rezervy a nebo do úložných prostorů pod podlahou kufru ? Chci totiž auto využívat pro práci a v zavazadlovém prostoru (jak jsem viděl namontované) by mi dost překážela.

    Třetí a poslední dotaz je, jaká je orientační cena na 3litr 6válec viz příklad auto z odkazu nahoře a pokud lze udělat nádrž na zakázku tak opět pouze orientační cenu za výrobu a montáž (chápu že se to může hodně lišit dle provedení).

    Předem moc děkuji za odpovědi a za Váš čas.

    S pozdravem
    Jan Vávra
    Kamýk nad Vltavou

    • Dobry den pane Vavro,

      Snazil jsem se ted Pajera nastudovat a podle informaci, které mam k dispozici, se Pajero Sport vyrábělo od roku 2002 (je mozne, ze produkci zacali uz 2001 modelem 2002). Nicmene co je dulezitejsi, tak 3litr v nem je Mitsubishi GDi motor, tzn s primym vstrikem. 6ti valce s primym vstrikem zatím přestavět na LPG nelze. Další motor v Pajeru Lang je 3,5 litr také s primym vstrikem. Nekere starsi motory mají MPi tedy vicebodove vstrikovani. To přestavět jde. Takze nejlepe by bylo motor videt. Pozname, co to je za vstrikovani.

      Mitsubishi bylo 1.automobilkou, která udelala benzinovy motor s primym vstrikem paliva. Vstrikovace jsou zde umistene primo ve spalovacim prostoru. Takze velky pozor při vyberu motoru!!!!

      S pozdravem,

      Filip Kastanek
      Tel 724 353 754

  18. Dobrý den! Vlastním Renault Modus , r.v.2005, obsah 1200 cm3, 55 KW. Rád bych jezdil na E85. Je to možné? Pokud ano, kolik by to přibližně stálo. Počítám, že by se udělal i zápis do TP. Děkuji předem za odpověď. S pozdravem Šimic

  19. Dobry den chci se zeptat kolik by stalo přestavba LPG na opel vectra 1,8 16V a že vykon motoru zustava stejný a či se da využít i benzin když je namontovaní LPG do auta

    S pozdravem pan Palko.

  20. Dobrý den chtěl bych se zeptat na úpravu E 85.
    Runault Scenik 16.v 79.0 – 107. r.v 2002.
    Taky o jaké cenové relaci by se jednalo.
    Děkuji.

  21. Dobrý den, prosím, je možná přestavba vozidla Hyunday Sonata, r.v. 2003, objem 1997 ccm, na pohodn CNG? Kolik by taková přestavba stála, jak dlouho by trvala a je možná na splátky? Děkuji. Říha

    • Dobry den,
      Peugeot 206 GTI lze bez potíží přestavět na LPG. Nepíšete, jaký motor máte a z jakého roku auto je. Předpokládám však, že to je motor 2.0i 16V 97kW nebo více. Tady je přestavba na LPG možná a tento motor od PSA je na přestavbu LPG vhodný. Podrobnou nabídku jsem Vám zaslal na e-mail. Mimochodem, tento motor a hlavně řídící jednotka si velmi dobře poradil jak při našich testech, tak na provedených přestavbach, s etanolem E85.
      S pozdravem Filip Kastanek

  22. Dobrý den,

    mám dotaz ohledně E85 do Audi A3 1997 1,6 1997. Byla mi tato přestavba rozmlouvána. Co se týče ceny, vyplatí se nejspíš LPG. Co si o tom myslíte?

    • Dobry den pane Tomane,
      přestavbu na etanol E85 do Vaší Audi je možné udělat. Z hlediska vhodnosti do Vašeho auta bych Vám to nerozmlouval. Je třeba použít funkční elektroniku a vyvarovat se levných přestaveb z internetu tak do ceny 5000Kč. Pak bude Vaše auto moci jezdit na líh.

      Pokud se však na problematiku přestaveb podíváme s ohledem na ekonomiku provozu, pak Vám jednoznačně doporučím přestavbu na plyn a to LPG. návratnost investic je v čase de facto stejna. LPG sice představuje vyšší investici, ta se však vátí zpět ve stejném časovém horizontu jako přestavba na E85. Takže přestavby umíme obě a rádi Vám auto přestavíme se vší péčí. Podrobnou nabídku Vám posílám mailem.
      Filip Kaštánek

  23. Dobrý den,
    uvažuji o přestavbě na alternativní pohon, ale v nabídce dnešní doby není jednoduché se rozhodnout. Vzhledem k tomu, že nenabízíte jen jednu alternativu, snad máte objektivnější názor, něž jiné firmy.
    Jedná se o: Citroen, C-Crosser, 2,4 AT, r.v. 2009. Nájezd cca 25 000 km ročně, spotřeba cca 10 l/100km. Mým hlavním kriteriem je kvalita a servis!
    Děkuji za odpověď!
    Hezká den

    • Dobry den,
      Prestavba na LPG 6V motoru s primym vstrikovanim zatím není mozna. Ale uz existuje 6V ridici jednotka a prave probiha testovani na motoru VW 3.6FSi. Takze je to jen otazkou casu.
      Prestavbu na E85 provest umime.
      S pratelskym pozdravem
      Filip Kastanek

  24. Dobrý den mám dotaz kolik by stála demontáž LPG z vozu a následná montáž do druhého vozidla obě auta jsou čtyřválcová se vstřikováním paliva .Děkuji za odpověd

    • Dobry den,
      HHO KIT Vam muzeme dodat. Ja to provozuji v svém aute. Prestaveli jsme několik aut.
      S pratelskym pozdravem
      Filip Kastanek

  25. Dobry den mam BMW 523i obsach 2497,140kw r.2008 prime strikovani. Jde do toho namontovat uz lpg nebo e85. Dekuji V.Dum

    • Dobry den,
      Prestavba na LPG 6V motoru s primym vstrikovanim zatím není mozna. Ale uz existuje 6V ridici jednotka a prave probiha testovani na motoru VW 3.2FSi. Takze je to jen otazkou casu.
      Prestavbu na E85 provest umime.
      S pratelskym pozdravem
      Filip Kastanek

Napsat komentář: Hynek Cihlar Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>