107 komentářů u “Kontakt

  1. Dobrý den!
    Mám auomobil Mazda 626. 2.0 benzin, r.v. 1996.
    Chci se zeptat, zda by mi stačila přestavba – europeconFlex Monojet E85 – cena od 3 600 Kč včetně DPH (sleva!!!)???
    Jedná se již o stařenku, která za nějaký rok půjde do šrotu a nechce se mi do ní příliš investovat!
    Díky za odpověď.
    R. Kvapil

    • Dobry den pane Kvapile,
      jelikož máte auto s vícebodovým vstřikováním, nemůžete použít řídící jednotku pro jednobodový vstřik. Nepřemýšlejte o tom, že auto má na trhu nulovou hodnotu. Přemýšlejte o tom, kolik práce je pro Vás schopno vykonat a kolik při tom Vy ušetříte. Pak je zcela jedno, kolik autu je a že půjde za rok dva pět do šrotu. Pokud jezdíte například 2.000 km měsíčně, vaše investice se vrátí za 2 měsíce. Dalších 10 měsíců šetříte třeba na nové auto (45.000,- korun). Moje auto má spotřebu 8 litrů benzinu (obsah 2.0). Na líh si bere take 8 litrů. A na LPG jezdím za 10 litrů (mám starší systém než dnes běžně montujeme). V penězích to je 2,80 BA, 1,90 E85, 1,60 LPG. Dělám na něm pokusy a moje stařenka má na krku 520.000 km a 15 křížků. Funguje. To je pravá hodnota toho auta. Jezdí rychle, za málo, je velká a spolehlivá i bezpečná. Takže klidně investujte, protože se Vám to 100% vrátí a navíc si to můžete vzít i do svého nového auta :-)
      S pozdravem Filip Kaštánek
      LPG E85 přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

  2. Dobrý den . Mám vozidlo Mercedes Benz 124 r.v. 1992 obsah 2.3 benzín, katalyzátor neřízeny jako u starého favotita.Byla by možná přestavba na Etanol. Děkuji za odpověď.

    • Dobry den Petre,
      amo, lze prestavet. Pokud auto nema lambdu, tak montujeme prepinac pro manualni ovladani (typ paliva v nadrzi)- prepinac ma tri stavy: v nadrzi jen E85 / v nadrzi jen N95 / v nadrzi cca polovicni smeska. Prepnete tam, co je nejblize tomu, co mate v nadrzi.
      S pozdravem Filip Kaštánek
      LPG přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

  3. DObry den,
    vlastnim BMW E36 328i a mám v planu nechat jej prestavit na sekvencni vstrikovani plynu. Bohuzel jsem minuly tyden mel lehci nehodu a tak veskere finance, ktere jsem mel pripravene na LPG prestavbu musim vlozit do opravy vozu. CHtel jsem se zeptat zdali je u vas moznost montaze na splatky a zdali dokazete veskere LPG prislusenstvi schovat tak aby oko laika nepoznalo ze ve voze je LPG namontovan.
    Mockrat dekuji za odpoved.
    S pozdravem Michal Masek

    • Dobry den Michale,
      tato auta jsme jiz montovali. Obecne montujeme tak, aby bylo poznat co nejmene, ze je montovano LPG. Udelame tankovani pod vicko nadrze, v motoru vse usporadame a schovame. Moznost splatek existuje. Pouzivame Essox (Komercni banka). Potrebujete dva doklady Op+pas nebo OP+ridicak.
      S pozdravem Filip Kaštánek
      LPG přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

  4. Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli montujete i LPG na KIA ceed kombi 2010 objem 1396 a kolik by to stálo děkuju

    • Dobry den pane Lado,
      ano montujeme i Kia Ceed :-) Potreboval bych znat vice o vasem aute. Pravdepodobne je to toto:
      Cylinders: 4, in line
      Valves per cylinder: 4
      Capacity: 1396 cm3
      Bore x stroke: 77,0 x 75,0 mm
      Compression: 10,5:1
      Max power: 66 kW (90 hp)
      Max power RPM: 6200 rpm
      Max torque: 137 Nm
      Max torque RPM: 5000 rpm
      Fuel system: multipoint injection
      Engine type: dohc
      Turbo: no
      Catalyst: regular
      Montaz do tohoto auta prijde na cca 25.990,-. Pokud mate zajem o podrobnejsi nabidku, rad Vam ji vypracuji.
      S pozdravem Filip Kaštánek
      LPG přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

  5. Vážení -Zajhímám se o přestavbu mého os.automobilu Škoda Felícia 1,.3
    GLX i na E5THANOL 85 .Zajímá mne především o kvalitu konektoru tak,aby bez potíží bilo možno startovat při teplotách od 1oo STUP. PLUS DO MINUS 1O stup. Děkují.

    • Dobry den Miroslave,
      nevim, jaky typ Feldy mate. Jestli Jednobodove nebo vicebodove vstrikovani. Pokud Jednobodove, tak je cena 5.990,-. U MPi je cena 8.990,- vcetne veskereho materialu a DPH.
      Co se startu tyce, tak mame zarizeni vyzkousene v lonskych 30 stupnovych mrazech a vse fungovalo bez potizi (pred tim testovano ve Skandinavii).
      S pozdravem Filip Kastanek

  6. Dobrý den,
    vážně uvažuji o přestavbě Renault Vel Satis 2,0 t na LPG. Prosím o základní informace – cena, termín, použité zařízení a potom dle Vašeho uvážení potřebné informace. Děkuji Horčička

    • Dobry den Miro,
      neuvedl jste rok vyroby, ale predpokladam, ze se jedna o tento motor:
      Cylinders: 4, in line
      Valves per cylinder: 4
      Capacity: 1998 cm3
      Bore x stroke: 82,7 x 93,0 mm
      Compression: 9,5:1
      Max power: 125 kW (170 hp)
      Max power RPM: 5000 rpm
      Max torque: 270 Nm
      Max torque RPM: 3250 rpm
      Fuel system: multipoint injection
      Engine type: dohc
      Turbo: yes, with intercooler
      Catalyst: regular
      Nabidku najdete v emailu, ktery jsme Vam zaslali.
      S pozdravem Filip Kaštánek
      LPG přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

  7. Dobrý den,uvažuji o montáži lpg do sveho auta seat leon,r.v.2003,1.6-16V,77KW.Nakolik by mě ta sranda přišla? +související informace.
    díky za odpověd Pavel

    • Dobry den Pavle,
      podrobnou nabídku na přestavbu LPG najdete v priloze e-mailu, ktery jsme Vam poslali. Přestavbu na LPG lze u Vašeho vozu udělat mezi 20 a 35 tisíci korunami. Záleží na použitém materiálu a komponentech LPG přestavby. Obecně jsou ty nejlevnější přestavby LPG nestabilní zejména softwarově (což je v případě sekvenčního vstřikování LPG to nejpodstatnější).
      S pozdravem Filip Kaštánek
      LPG přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

  8. Dobrý den,

    vlastním vozidlo Toyota Avensis T 25 r.v. 2003 motor 2.0, 108 kW, kód motoru 1AZ-FSE. Chtěl bych toto vozidlo přetavět LPG, případně na E85. Prosím o sdělení, zda toto vozidlo lze přestavět a cenovou nabídku přestavby.

    Děkuji.

    • Dobry den,
      Vaše auto má přímé vstřikování benzinu. LPG přestavbu by šlo udělat vstřikováním kapalného propan-butanu – tzv.LPI. Avšak cena je vyšší. Co se týká přestavby na E85, tak toto auto mame ve firme a jde to :-) Podrobnou nabidku přestavby LPG a E85 najdete v priloze e-mailu, ktery jsme Vam poslali.
      S pozdravem Filip Kaštánek
      LPG přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

  9. Dobrý den.
    Mám auto s LPG a sháním diagnostiku. Problém je že je to Koltec z Holandska. Děláte i tento systém?

    • Dobry den,
      tento systém LPG jsme jeste nedelali, ale troufame si na nej. Zatim nebyla přestavba LPG, s kterou bychom si neporadili :-) V zasade to vsechno vypada velmi stejne a softy jsou hodne podobne. Kdyz budeme mit kabel k jednotce (mame na 20 různých interface) software mame. Dejte vedet, jak jste se rozhodl.
      S pozdravem Filip Kaštánek
      LPG přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

  10. Dobrý den chtěl bych se informovat o přestavbě na E85 u subaru legacy2.0 r.v.2001 92Kw typ motoru EJ2O a eventuelně o možnosti montaže na splatky připadně spusobu jak tuto přestavbu realizovat na počkání jsem z liberce mohl bych samozřejmě přijet dekuji předem za odpověď

    • Dobry den Hansi,
      ano, přestavbu na E85 pujde udelat. Na počkani muze byt montáž E85 do te miry, aby vychladl motor (mene nez 30°C), kvuli zodpovednemu nastaveni studenych startu. Splatky jsou mozne. Pouzivame Essox (Komercni Banka). Nabidku najdete v priloze e-mailu, ktery jsme Vam poslali.
      S pozdravem Filip Kaštánek
      LPG přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

  11. Dobrý den,

    prosím o zaslání cenové relace k přestavbě na LPG, příp.termín realizace a vhodné zařízení:
    Renault kombi Espace, r.v.2005, F4R W 7/1998cm3/125kW, win VF1JK0AAB34660177, automat.převodovka

    Děkuji

    Petr Krystek
    v zasoupení
    Třebosice (Pardubice)

    • Dobry den pane Krystku,
      podrobnou nabidku najdete v priloze e-mailu, ktery jsme Vam zaslali. Přestavbu na LPG lze u Vašeho auta udělat bez potíží. Montáž LPG jsme už do tohoto renaulta s motorem 2.0T dělali. Auto funguje perfektně.
      S pozdravem Filip Kaštánek
      LPG přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

  12. Mám škoda fabie:rok výroby 2004
    Tříválec,obsah 1198ccm
    Výkon 47 kw
    Typ AZQ
    Chtěl bych se zeptat zda je možná přestavba na palivo E 85.Mám 2 lambda sondy musím je měnit?Slyšel jsem také o podpalování ventilů co je na tom pravdy,škodí toto palivo jinak motoru?Kolik by mě přestavba stála a kde nejblíž mého bydliště by se úprava konala,co všechno by se muselo měnit.Bydlím v Sobotíně okr.Šumperk.Předem děkuji za Vaši odpověď.S pozdravem Jiří Linhart.

    • Dobry den pane Linharte,
      v Sumperku nebo jeho okoli budete muset nekoho najit a nebo prijet k nam. My mame dilnu v Praze a Roudnici nad Labem.
      Co se tyce podpalovani ventilu, tak to vznika napr pri jizde na chudsi smes (auto lepe jede, ale trpi motor). Myslim, ze je tento stav tezke (nebo tezsi nez napr u plynu nebo benzinu) navodit, protoze pri jizde na etanol vznika spise opacny problem. Ve spalinach lihu je 10x vetsi mnozstvi kysliku nez ve spalinach benzinu. Proto benzinova ECU zacne otevirat vstrikovace na delsi dobu (na zaklade informace od lambda sondy) a smes obohacovat. To se deje, kdyz nemate upravu zadnou. Nase lihova ECU zamezi (na zaklade informace od lambda sondy) obohacovani smesi (auto jede jako na benzin). Smes se obohacuje ve dvou krocich: 1) start studeneho motoru a doba asi 10s po startu 2) beh studeneho motoru, coz je do cca 30°C, pak je motor pro nase potreby ohraty.
      Takze lamda sondy nemenite. Podpaleni ventilu se nebojte (alespon u nas ne). Palivo motoru neskodi (ve Skandinavii jezdi na lih uz dlouho a v jizni Americe to je podle mych informaci dokonce 30 let). Uprava se netyka zeleza, ale elektricke soustavy a software. V budoucnu se bude delat pouze uprava softu.
      S pozdravem Filip Kaštánek
      LPG přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

  13. Mám Citroën xsara break 1,6I 16V 80kW,rv 2003.Chtěl jsem se zeptat zda je možná přestavba na E85, kolik by to zhruba stálo.

    • Dobry den,
      přestavba na E85 u Vaseho auta prijde na 7.990,-. Podrobnou nabidku na montáž E85 Vam zasilame do e-mailu.
      S pozdravem Vaclav Sedlacek
      LPG přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

  14. Dobrý den,
    prosím informace o časové a finanční náročnosti přestavby na LPG u vozidla Toyota Corolla, r.v. 2006 1,4 CVVt – 1398ccm, 70kW.
    Předem děkuji
    S pozdravem
    Petra Šedivá

    • Dobry den Petro,
      Vasi Toyotu Corrolla jsme pripraveni prestavet na LPG od ceny 22.990,- Kc. Plus Vase auto vsak potrebuje a MUSI mit primazavani ventilu. Psali jsem o ochraně ventilů zde pred nekolika dny. Používáme buD Valve Protector nebo JLM ci Flash Lube. Prikladam Vam strucne osvetleni do e-mailu. Stejne tak nabidku na přestavbu LPG.
      S pozdravem Vaclav Sedlacek
      LPG přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

  15. Dobry den. Mam dodge magnum rv2007 obsah 2.7 a uvazuj o prestavbe na lpg nebo e85 zda eto mozna na tom to aute provest tak aby nadr lpg se namontovala do kufru . Nebo poradte co je levnejse nebo lepsi pro motor lpg nebo e85 . Dekuj.

    • Dobry den Oleg,
      Vase auto lze prestavet na obe paliva. Prestavba na E85 (bioethanol) je levnejsi, ale uspora nakladu je nizsi nez u LPG. LPG prestavba predstavuje vetsi investici, do budoucna vsak dokaze usetrit potencialne vice. Do prilohy e-mailu Vam posilame nabidku.
      Filip Kastanek

  16. DOBRY DEN
    , CHTEL JSEM SE OPTAT KOLIK BY STALA PRESTAVBA NA ETHANOL,NA SKODA FABIA 14/50KW MPI,r.2001 .spozdravem Petr

    • Váš vůz potřebuje systém vícebodového vstřikování s řízením LAMBA sondou. Spotřeba E85 může být vyšší, než spotřeba benzínu. Při současných cenách pohonných hmot je úspora a návratnost pro váš vůz vypočítána níže v tabulce. Další úsporou pro firemní vozidla je skutečnost, že vozidla s ekologickým pohonem (tedy i vozidla přestavená na E85) jsou od 1.1.2009 osvobozena od silniční daně (cca 2.000,- ročně).
      Pro přestavbu Vašeho vozidla bychom použili systém jednobodového vstřikování EUROPECON s cenou přestavby 7.990,- Kč. Toto zařízení montujeme 2. rokem a jedná se o jeden z nejmodernějších systémů na světě. Provozně vykazuje příznivé výsledky jak výkonové (vyzkoušeno na 300 koňových autech), tak v oblasti spolehlivosti. Poslední verze software udělaly ohromný pokrok a v oblasti řízení bohatosti směsi splňují i ty nejpřísnější emisní limity („projdete“ na emisích u TK a nemusíte si dělat hlavu s tím, co máte v nádrži). Zařízení je od českého výrobce a jsme navázáni přímo na vývoj. Řídící jednotky jsou určeny pro 2,3,4 nebo 5 až 8 válcové motory s vícebodovým vstřikováním paliva do válců, atmosférické i přeplňované motory (turbo), pro výkony motorů od 20 do 300 koní.

      Naše řídící jednotky jsou připojeny a řízeny lambda sondou. Zároveň mají snímač teploty motoru. Pokud Vám bude někdo nabízet ŘJ bez lambdy nebo teploty, téměř jistě se rapidně zvýší spotřeba. Proč a jak to funguje? Spaliny lihu obsahují 10x větší množství kyslíku než spaliny benzinové. Lambda sonda tuto informaci posílá dále benzinové ŘJ. Ta pak tuto informaci vyhodnotí (protože neví, co se děje) jako chudou směs a začne otevírat vstřikovače na delší dobu, což znamená zvýšenou spotřebu paliva. Naše ŘJ jsou na lambdu připojeny a rozpoznají tak palivo, které mají v nádrži. Díky tomu víme, že zvýšené množství kyslíku ve spalinách znamená nějakou směs lihu s benzinem (od 5% (BA95) do 85% (E85) lihu). Teplotní čidlo zajistí, že vyšší bohatost směsi při startu a běhu studeného motoru (naše ŘJ rozeznává tyto veličiny vyšší bohatost při startu a nižší při studeném běhu a obě veličiny jsou nezávisle nastavitelné), se sníží na běžnou úroveň okamžitě po zahřátí motoru. Více s Vámi rádi probereme osobně nebo telefonicky.
      Nebojte se zvýšené spotřeby ani benzinu ani lihu. Obecně by se Vám spotřeba (v závislosti na kvalitě paliva) s řídící jednotkou Europecon neměla změnit. V praxi registrujeme nárůst do 5%, přičemž norma je 20%. Tento typ ŘJ máme v našich autech, takže ji máme takříkajíce na očích. Spotřeba benzinu byla cca 7 litru a nyní jezdíme za 7,2 litru lihu (máme dokonce auta, kde spotřeba klesla až o 1,5 litru).
      Instalaci provádíme během 1 dne (pracujeme spíše pečlivě a úpravně než rychle a zbrkle). Pokud Vám někdo řekne, že provede přestavbu rychleji, není to možné. Ne proto, že by to nešlo stihnout, ale proto, že musí nechat motor zcela vystydnout, protože bez toho nejde provést nastavení studených startů a studeného běhu před ohřátím motoru. Budeme potřebovat Osvědčení o registraci vozu (malý techničák) a doklad o povinném ručení (zelenou kartu). Na namontované zařízení poskytujeme záruku 24 měsíců. Před vlastní montáží provedeme zdarma celkovou diagnostiku motoru se zaměřením na funkce řízení bohatosti směsi.

      Pokud se rozhodnete pro přestavbu u naší společnosti, prosím rezervujte si včas (nejlépe telefonicky) termín přestavby. Nejezděte na montáž tzv. „nablind“, protože rezervace jsou nyní na několik dní i týdnů dopředu.

      Tolik k přestavbě vozu na E85. V případě dotazů, dalšího upřesnění nebo objednání přestavby nás můžete kontaktovat na níže uvedených telefonních číslech. Také se u nás můžete osobně zastavit v Po-St mezi 9.00 a 18.00 hodinou, ve Čt do 20.00 a v Pá do 15.00.
      S pozdravem Filip Kaštánek
      LPG přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

  17. Dobrý den,
    můžu poprosit o informaci, zda je možná přestavba na LPG pro Fabii ročník 2010 o objemu 1.2 HTP 51kW… Slyšel jsem, že tento motor není vhodný pro přestavbu, je to pravda??? Prý často a brzy odchází ventily.
    Momentálně je najeto 42.000 km a každý rok najedu zhruba 30.000 km.

    Děkuji za odpověď
    Štěpán

    • Dobry den Stepane,
      prestavba na LPG je mozna. Prestavby techto motoru delame casto a dlouho a zatim jsme problemovy vuz nemeli. Naopak, patri k tem pohodovym. Funguje a nevraci se. Co se tyce ochrany ventilu, tak lze rici toto: trpi na to v zasade motory, ktere NEMAJI hydraulicka stavitka vule ventilu jinak tez hydrostely nebo hydrostavy. Jsou to motory, u nichz se vule vymezi napevno podlozkami. Pak to jsou temer vsechny nove motory s hrníčkovou konstrukcí Ford, Toyota, Mazda, Kia, Hyundai. Patri sem napr. 1 motor od PSA, 2 motory od VW, atd,… Mame na to tabulky, ve kterych jsou shrnuty poznatky vsech vyrobcu a montaznich dilen z celeho sveta.
      Proc ventily u nekterych motoru trpi? Bez aditiv hrozí riziko poškození motoru provozovaného na LPG. Automobilový benzín obsahuje přidané ochranné látky, tzv. aditiva, která jsou přidávána již v rafinérii. Tyto látky zajišťují ochranu částí motoru ve spalovacím prostoru podle normy DIN EN 589. (drive tuto roli plnilo olovo)
      Alternativní palivo propan-butan, známé také po názvem „autogas“ či u nás běžně používanou zkratkou LPG (z angl. „liquefied petroleum gas“, tedy „zkapalněný ropný plyn“) taková aditiva neobsahuje, a to z několika důvodů:
      Propan-butan se používá jako topný plyn a alternativně jako pohonná hmota. Tyto dva způsoby využití LPG rafinérie v podstatě nerozlišují. Přidávání aditiva do LPG – stejně jako je tomu u benzínu – v praxi je už sice možné, ale nepoužívá se. Aditivum se jmenuje Chemtan a při současných cenách by zvedalo cenu LPG o cca 1 korunu na litr. Chemtan je jediné aditivum, kterému nevadí, že LPG je skladováno v kapalné formě stejně jako benzín, ale do motoru je LPG dávkováno již odpařené, tedy v plynné formě. Na rozdíl od benzínu, který je vstřikován do sacího kanálu před sací ventil motoru ve formě kapalné, a teprve po vstřiku se odpařuje. Na první pohled to nevypadá jako zásadní rozdíl, ale opak je pravdou. Plynové vstřikovače jsou velmi choulostivé na mechanické nečistoty, vznikající jako vedlejší produkt při změně skupenství – tedy při splynování kapalného propan-butanu v reduktoru neboli splynovači, a proto je nutné plyn před vstupem do vstřikovačů filtrovat. Z tohoto důvodu je obtížné provést aditivaci kapalné fáze LPG. Chemtan je aditivum, které neucpává filtr plynné fáze.
      Pokud Vas zajima tato problematika vice, nevahejte nam zavolat. V zasade existuji 3 typy dodatečného mazani, z nichz nejmene jeden je v podstate neucinny nebo ucinny spatne.
      S pozdravem Filip Kaštánek
      LPG přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

      Více zde: http://www.gaslube.cz/

  18. Dobrý den

    Měl bych zájem o přestavbu Mazdy RX-8, rok výr. 2004 s obsahem 1,3. Jedná se o Wankelův motor. Na internetu jsem již pár takových vozidel viděl a zajímá zda-li je Vaše firma schopná takovouto přestavbu provést?

    S pozdravem
    Jan

  19. Dobrý den
    Chtěl jsem se zeptat jaké použiváte ŘJ na upravu vozidel na ethanol?mám zkušenosti s jednou firmou co je na trhu flex…..:-)zajimá mě zda se jedná o podobnou,nebo uplně jinou ŘJ,pišete,že mate zkušenosti s jednotkamy ze skandinávie myslim že asi Švedsko tam je to hodně rošiřené a populárni,ale na to mi nesedi zase vámi uvaděná cena,protože co vim a zajimal jsem se o to,tak jednotky na ethanol ze Švédska se pohubuji uplně v jiných financich cca 30-35 tic.korun proto mě to zajimá diky za info na email.uvažuji o přestavbě.
    P.Průša

  20. Dobrý den,

    měl bych dotaz na cenu přestavby jak na LPG tak na E85. Vlastním vozidlo Subaru Impreza 2.0i 85Kw, ročník 1996, tuším že se jedná o jednobodový vstřik s lambda sondou. Nebude problém s hydroštely?? Mám najeto 250 000 km a při nastartování jsou občas slyšet, během jízdy zvuk ustane.

    Předem děkuji za odpověď.

    Jiří

    • Dobry den Jiri,
      podle nasich zaznamu (a jeste jsem to overoval) ma vase auto vicebodove vstrikovani. Ostatne na auto z roku 96 by bylo 1 bodove vstrikovani jaksi zaostale. A to subaru neni. Prestavba je mozna. Je potreba vsak dat mazani ventilu a sedel. Navic, pokud je uz slysite, by bylo dobre je prekontrolovat. Motory subaru na ne trpi.

      Prestavbu vaseho auta lze udelat od 25tisic korun + primazavani. Existuji tri ruzne systemy od 2.500 do 5.500,- Kc.

  21. Dobrý den,
    Vlastním dosluhující vůz Škoda Forman r.v.1994 poslední model. Mám voze LPG kde končí po 10 letech nádrž. Toto auto budu rušit. Již jsem si pořídil následovníka a to vůz Škoda Favorit r.v. 1990 karburátor ve velmi dobrém stavu. Zvažuji si dát do tohoto vozu taky LPG pohon. S nádrží určitě do rezervy. Chtěl jsem vás poprosit o nabídku na kolik by to nově vyšlo. Nebo jestli by nebyla nějaká levnější varianta přesunu nějakých dílu z toho dosluhujícího vozu. Regulátor tlaku je tam LOVTEC E 20 67R – 010035 před dvěma lety přetěsňovaný. Děkuji
    za odpověď.

    • Dobry den,
      idealni by bylo, kdyby jste se s autem zastavil, abychom videli, co mate v tom puvodnim a co jde pouzit. Nadrz to nebude :-) Asi mate smesovac a je to rizene ridici jednotkou pro auta s katalyzatorem. Ted mate auto s karburatorem. V tom Formanu z roku 94 je 1-bodove vstrikovani.
      Prijedte a dohodneme se.
      Hezky den,
      Filip Kastanek

  22. Dobrý den,

    rada bych se zeptala kolik by stala vymena nádrze na LPG 42 litru a revize Ford Focus 1.6i r.v. 1999.

    Děkuji

    s pozdravem
    Lucie Růžičková

    • Dobry den Lucie,
      vymena nadrze s revizi prijde na 4-7 tisic korun. Zalezi na provedeni nadrze a mire opotrebeni hadicek a trubice, pripadne plneni. Meli jsme auta s upúlne sezranym plnenim apod.

      Hezky den Jan Seidl

  23. Dobrý den.
    Mám škodu fabii 1.2 HTP chtěl bych od Vás Udělat přestavbu LPG a chtěl bych se informovat zda se u Vás ta přestavba dá hradit formou splátek.Předem děkuji za odpověď s pozdravem Vladimír Bejček.

  24. Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, jestli je některý z následujících modelů škodovek vhodnější na přestavbu na LPG, než jiný: fabia, roomster, octavia, yeti. Dále zda je vhodný motor 1,2 FSI 77 KW, a který typ zařízení LPG je nejvhodnější. Nádrž lze umístit místo rezervy, že? Děkuji za odpověď.

    • Dobry den Martine,
      motory FSi nebo TSi jsou prestavitelne, ale ne idealni. Lepe je prestavovat tzv MPi motory. Motory FSI a TSI jsou s tzv direct injection – s primym vstrikem paliva pod obrovskym tlakem. Pokud mate tzv TSI nebo FSI, pak prestavbu lze provest, ale budete jezdit v rezimu 80% LPG a 20% benzin. Montujeme Stela DPi od italskeho vyrobce A.E.B. Nadrz lze umistit misto rezervy a standardne to tak delame. Do yetiho se vejde mala nadrz, jinak je typ auta asi jedno. Kdybyxh si vybiral ja s ohledem na LPG, koupil bych Octavii 1.6MPi (74kW) nebo Fabii 1.4MPi (nejakou vykonovou variantu kolem 60kW).
      S pozdravem Filip Kastanek

  25. Dobrý den, mám VW Touran 2.0 ECO FUEL (s originálním CNG) r.v.2007, dovoz ze Švýcarska, prosím o sdělení, jak často je třeba dělat revize, jeli potřebný nějaký doklad o revizi pro přihlášení tohoto vozu. Dále bych rád věděl jestli auto na CNG má být označeno druhem tohoto paliva. Pukud ano, je možné u vás toto označení koupit? Díky za odpověď. T.V.

    • Dobry den Tomasi,
      revize je potreba delat kazdy 1 rok. Na TK bez revize nemuzete. Ano, revize pro prihlaseni je potreba. Delame je. Podle nasich predpisu musi byt vozidlo oznaceno (podle napr nemeckych nebo svycarskych nemusi, proto oznaceni nemate). Oznaceni je mozne u nas koupit. My tomu rikame cejch :-)
      S pozdravem Filip Kastanek

  26. Dobrý den,vlastním opel signum(vectra) rv 2007,motor 2,8 V6 TURBO,169kw. Zajímam se o obě varianty přestavby,tedy LPG či E85. Je to možné? Děkuji Sláma

    • Dobry den pane Slamo,
      vase auto lze s uspechem prestavet na obe paliva. Prestavba na bioetanol E85 je v cenove relaci 5.000,- , 7.000,- a 10.000,- Kc. Nejdrazsi uprava je s prutokovym snimacem druhu paliva a se zapisem E85 do velkeho technickeho prukazu. Funguje nejpresneji, protoze vzdy predem vi, na co jede. Prostredni uprava je s pripojenim k lambda sonde, takze ridici jednotka zpetne vi na co jede. Obe tyto varianty funguji zhruba stejne dobre. Treti nejlevnejsi vam zaruci, ze vzdy nastartujete a neposkodite motor. Jeji zasadni nevyhodou je vyssi spotreba.

      Prestavbu na LPG lze u vas provest od cca 30.000Kc. Vzhledem k vykonu motoru bych prestavbu radeji vice dimenzoval a doporucil silnejsi reduktor a lepsi vstrikovace. Takze idealni investice by se pohybovala kolem 33.000,- Kc. V cene je mereni stavu paliva v nadrzi, toroidni nadrz misto rezervy. Lze udelat za priplatek skryte tankovani pod vicko nadrze benzinu.
      S pozdravem Filip Kastanek

  27. Dobry den Adame,
    ad1) zatím o tom neuvazujeme. Mame pobocku v Praze a Roudnici n/L. Soucasna ekonomicka situace v cele zemi ci lepe Evrope nenahrava vetsim investicim. Jsme opatrni. Vybaveni dilny neco stoji… Vasi duvery si vazime. Diky
    ad2) tzv. II. generace je dnes prezita. Da se samozrejme pouzit i pro vasi Astru. My ji pouzivame na vozy, u nichz nejde spolehlive provest prestavbu IV.generaci. (napriklad PSA motor 2.0C.T. – neni to cisty sequent, ale full group s ultrakratkym sanim a turbem). Felicie MPi prestavujeme sekvencne take. IV.generace predstavuje plnohodnotnou nahradu benzinoveho vstrikovani a funguje identicky jako benzinova varianta. Coz o II.generaci nejde rici. IV.generace prinasi snizeni spotreby a lepsi emise (logicky). Dale pak naprosty uzivatelsky komfort, kdy vse funguje automaticky.
    ad3) Spotreba aditiva je 1 promile. tzn pri vasi spotrebe je to 7,5ml na 100km, tj 3/4 (0,75) litru na 10.000km. Litr stoji mezi 300 a 500 korunami. Pro vase auto je mazani doporuceno. Zakladni podminka je napr absence tzv hydrostelu neboli hydraulickych stavitek ventilove vule. Pak je to konstrukce a materialy, z nichz jsou sedla a ventily vyrobeny. Mame k dispozici tabulky, v nichz jsou doporuceni a zkusenosti vsech vyrobcu sveta i jejich zakazniku, tedy montaznich dilen.
    ad4) vase auto bychom prestaveli za 1 den a tak by to klapnout mohlo :-) cena na 4-valec v sekventu je od 20.000,- Kc. idealni investice je kolem 25.000,- Kc (pouzite materialy, technologie). Vase auto bychom prestaveli za 26.000,- i s mazanim. Pokud mate zajem, volejte nebo poslete tlf cislo.
    Hezky vecer, Filip Kastanek

  28. Dobrý den,
    Fabia 1,2 HTP, myslím že ten horší výkon, 2006. Najedu tak cca 8-10.000 km ročně. Co se mi vyplatí více, plyn či ten etanol 85?
    U plynu to jakžtakž chápu, spotřeba asi stejná, jen platím 18 korun za litr a ne 37 Kč. Ale investice velká.
    Jak je to ale s tím druhým, investice menší, ale nechápu kde ušetřim, když to prý „žere“ víc…?
    Díky za odpověď a čas.
    JS

    • Dobry den JS,
      to je spravna otazka, ale tezka otazka. Pokusim se to shrnout a zkratit a pritom na nic nezapomenout.
      Prestavba na etanol je v cenove relaci 5.000,- , 7.000,- a 10.000,- Kc. Nejdrazsi uprava je s prutokovym snimacem druhu paliva a se zapisem E85 do velkeho technickeho prukazu. Funguje nejpresneji, protoze vzdy predem vi, na co jede. Prostredni uprava je s pripojenim k lambda sonde, takze ridici jednotka zpetne vi na co jede. Obe tyto varianty funguji zhruba stejne dobre. Treti nejlevnejsi vam zaruci, ze vzdy nastartujete a neposkodite motor. Jeji zasadni nevyhodou je vyssi spotreba.
      Pokud uvazuji spotrebu u prumerneho auta 8,2litru, pak provoz na 1km na benzin prijde pri cene 36,90 na 3,03Kc. Pristoupim-li na narust spotreby u E85 o 20%, tak pri cene 25.90 jezdim 1 km za 2,55Kc. To je uspora cca 50haleru na 1 km. Pri investici napr. 7000,- a najezdu 2000km za mesic se navratnost pohybuje kolem 7 mesicu. To je jednoduche, ne? Dalsi usporu predstavuje moznost zapisu prestavby do TP a osvobozeni od silnicni dane (cca 3.000,- rocne). U LPG, kdyz pouziji nas priklad vyse a budu uvazovat narust spotreby o 10%, prijde 1km na 1,61Kc. Pri investici 25.000,- a najezdu 2000km mesicne je navratnost delsi o pouhe 2 mesice – 9 mesicu.
      Vyssi spotreba u provozu na E85 neni pravidlem. Pri provozu na kratke vzdalenosti a po meste spotreba stoupa (to i na benzin), ale pri provozu na delsi vzdalenosti a po dalnici je tu daleko vetsi potencial ke snizeni spotreby. Diky vysokooktanovemu palivu E85 mame u vlastnich aut zkusenosti i se snizenim spotreby az o 10%.
      Zvysena spotreba u E85 je dana jinym stechiometrickym pomerem (pomer vzduchu a paliva) oproti benzinu. Zatimco u benzinu je 1:14,7, tak u E85 je 1:9,8. Tedy potrebujeme na stejne mnozstvi vzduchu vice paliva (pri provozu na bioetanol). Toto zvyseni lze kompenzovat vyssim oktanovym cislem, jak jsem psal vyse. Podobne pri provozu na 100 oktanovy benzin lze dosahovat nizsi spotreby (ja napriklad v minulosti jezdil se svou Skodou 110 na super 96, protoze mela nizsi spotrebu a/nebo lepe jela – to same plati dnes pro provoz modernich aut – ty si vsak predstih nastavi samy, u me skody se to muselo udelat pootocenim rozdelovace).
      Pokud vas jeste cokoli zajima, nevahejte nas navstivit nebo telefonovat. (muj tlf je 724 353 754).
      S pozdravem Filip Kastanek

  29. Mám tři otázky a pěkný pozdrav pro vás,
    a) možnosti – typy a ceny přestavby LPG na vůz Citroen Xantia 2 Break s motorem 1.8 i 16v a 2,0i 16V.
    b) Jaká je možnost (cenová) následného přesunu na obdobný motor a vůz.
    c) provádíte opravy -seřízení systému AG – SGI / původní tovární montáž v Holandsku r. 2000, respektive co by bylo možné /zatím teoreticky/ použít a co nahradit z uvedeného systému – nádrž je nyní vyměněna za toroid ale zlobí membrána, která se údajně obtížně shání?
    S pozdravem Jiří

    • Dobry den Jirko,
      ad a) Xantia je bez potizi prestavitelna na LPG, motor 2.0i 16V je malinko vhodnejsi. Cena prestavby neni obsahem v tomto pripade nijak ovlivnena. Toto auto jsme schopni prestavet od cca 20ti tisic. Optimalni investice je vsak cca 25.000,- Kc. Prijedte, zavolejte radi vysvetlime, poradime (sam mam jednu Xantii a uz na ni mam 340.000km na plynu – ona sama ma celkem 530.000km :-)
      ad b) jestli myslite premontovani do jineho auta, tak to jde temer vzdy. Cena demontaze a opetovne montaze celkem 10.000,- Kc
      ad c) ano, provadime i tyto opravy tohoto zarizeni. Tezko rici, co by slo pouzit, kdyz nevim, v jakem je stavu. Pokud je spatny reduktor, tak dnes vyjde skoro stejne draho takovy reduktor repasovat nebo poridit novy (to je skoro jako se vsim…). Sady pro repasi stoji cca 1.500,- az 2.000,- Kc. K tomu prace 1.000,-. Potreba bude zrejme cely montazni material, trubjy, hadice, spony, filtry, fitinky – tj cca 1.500,- Kc. Pak byva velmi orezle tankovani a jen vemi tezko ho sundame. Pak vetsinou nejde namontovat zpet – lepsi dat nove – cca 500,- Kc. Pouzijeme ECU, vstrikovace podle stavu,…
      S pozdravem Filip

  30. Dobrý den, nechal bych si u Vás přestavět Fábii 1,4 55kw 16v na LPG. Jaké mám možnosti a kolik to bude stát? Děkuji za odpověď, přeji mnoho úspěchů.

  31. Dobrý den, mám fiata mareu weekend 1,6 16v , r.v. 1996 a měl bych zájem o přestavbu na ethanol. Velice by mě zajímalo doba instalace , cena , popř. další poplatky s tím spjaté . Díky za info E.Žigmund

  32. Zdravím, zakoupil jsem Renault Megan scenik 2,0 r.v. 1999 s kombinvanou spotřebou cca 8,5 l na 100 km. o kolik se zvedne spotřeba při přestavbě na nejlevnější E85.
    2. Auto ted jezdí na směs E85 a N95 bez jakých koliv znatelných potíží, jaký to může mít dopad na motor a katalizator

    • Dobry den Marty,
      ano ted to jezdi „bez problemu“. Jizda bez upravy prinasi riziko podpaleni ventilu, protoze se jedna o vysokooktanove palivo, ktere dele hori a muze dochazet k dohorivani smesi po otevreni vyfukovych ventilu a tim casem k podpaleni ventilu a jejich netesnosti.
      Po prestavbe muze dochazet k navyseni spotreby o 10-20%. Pri vlastnim testovani jsme vsak zaznamenali i pokles spotreby. Dojde k nemu pri provozu na delsi vzdalenosti a zachovani stejne dynamiky jizdy a rychlostnich prumeru.

      Prestavba na bioetanol E85 je v cenove relaci 5.000,- , 7.000,- a 10.000,- Kc. Nejdrazsi uprava je nemecke provenience a ma prutokovy snimac druhu paliva a se zapisem E85 do velkeho technickeho prukazu. Funguje nejpresneji, protoze vzdy predem vi, na co jede. Prostredni uprava je ceske vyroby a jsme napojeni i na vyvoj s pristupem ke vsem novym poznatkum a vylepsenim. ECU je pripojena k lambda sonde, takze ridici jednotka zpetne vi na co jede. Obe tyto varianty funguji zhruba stejne dobre. Obe je nastavujeme v souladu s diagnostikou pomoci PC rozhrani. Treti nejlevnejsi vam zaruci, ze vzdy nastartujete a neposkodite motor. Jeji zasadni nevyhodou je vyssi spotreba, protoze nejde precizne nastavit v pocitaci jako predchazejici dve.

      Doba montaze je mezi 3mi a 6ti hodinami. Naprostou NUTNOSTI je vychladnuti motoru na co nejnizsi teplotu. Bez toho nelze provezt precizni nastaveni studenych startu. U nastavovani tepleho motoru je potreba uskutecnit zkusebni jizdu s nastavenim pomoci pocitace a mobilni diagnostiky motoru.

      Samozrejmosti (u nejdrazsi upravy) je zapis do TP a vsechny formality s tim spojene.

      Máte-li jakékoli dotazy, nevahejte se na nás obratit. Rádi vám vše ochotně vysvětlíme. V případě zájmu můžete využít nákupu na splátky (Komerční Banka – Essox).
      S pratelskym pozdravem
      Filip Kastanek

  33. Dobrý den, chtěl bych se zeptat na možnost instalace LPG nebo Ethanolu 85 do svého vozu Audi 80 r.v93 115 koní, 4-bodový vstřik, který z těchto dvou alternativních paliv by byl podle vašich zkušeností vhodnější pro tento vůz? Najedu ročně 20-30 tis a jakým způsobem u vás funguje splátkový prodej o kterém jsem se u vás dočetl na titulní stránce.
    Děkuji s pozdravem Černý

  34. Dobrý den, chtěl bych si nechat poradit jaké alternativní palivo bych si měl nechat nemontovat do svého vozu Audi 80 r.v 93 115 koní 4-bodová stříkačka, ročně najedu cca 15-20 tis. spotřeba je 9-10 na 100km
    kolik by byla tak cena přestavby na LPG a popřípadě na Ethanol 85 ani nevím zda tento motor dokáže čistě jezdit na Ethanol?
    Děkuji za Rady

  35. Máme zájem o koupi nového vozu a současně o přestavbu na CNG s automatickým přepínám CNG/benzin. Můžete mi doporučit vhodný vůz na přestavbu. Uvažuji o koupi Dacia Sandero, nevím jaký motor je vhodný, Našel jsem si Nové Sandero 0,9 TCe 66 kW/90 k Stepway Arctica nebo Sandero 1,2 16V 55 kW/75 k Arctica. Je to možbé a kolik by přestavba stála, Případně mi nabídněte koupi vhodného typu vozu. Děkuji.

    • Dobry den pane Kadleci,

      otazku CNG jsem zde uz nekolikrat probiral. Pokud si koupite auto prestavene v tovarne, tak je to OK. Pri uvazovani prestavby vsak CNG vychazi temer 2x draz nez LPG, pricemz naklady na palivo jsou jen o par haleru nizsi ve prospech CNG. Pokud pominu ridkou sit cerpacich stanic na CNG, pak zasadni nevyhodou je maly objem nadrzi na zemni plyn. Aby jste dosahl stejneho mnozstvi paliva CNG jako LPG, musite mit 2x tak velike nadrze na CNG. Ty navic nejsou toroidni a nelze je namontovat misto rezervy, protoze se jedna o klasicke tlakove lahve.
      prestavbu na LPG lze u vas provest od cca 22.000Kc. Prestavbu bych vsak radeji vice dimenzoval a pouzil kvalitni a proverene komponenty a doporucil silnejsi reduktor a presnejsi vstrikovace. Takze idealni investice by se pohybovala kolem 25.000,- Kc. Jedna se o sekvencni vstrikovani plynu od italskeho vyrobce A.E.B. pod znackou ELPIGAZ. V cene je mereni stavu paliva v nadrzi, toroidni nadrz misto rezervy. Za priplatek lze udelat skryte tankovani pod vicko nadrze benzinu.

      Je take vhodne uvazovat o instalaci ridici jednotky s tzv OBD komunikaci, ktera zajisti korekci smesi i u LPG ridici jednotky (benzinova ma korekce standardne) pri provozu na plyn. Cena teto instalace je 28.000,- Kc. Doba montaze vcetne profesionalniho nastaveni je 2 dny. Vsechna zarizeni mame vyzkousena a sami je provozujeme ve svych autech. Jedna se o spolehlive a proverene systemy, ktere montujeme s maximalni peci a odpovednosti co nejúpravneji, aby se na to dalo i koukat.
      Samozrejmosti od nas je zapis do TP a vsechny formality s tim spojene.

      Doporucuji neuvazovat o instalacich pod cca 25.000,- Kc, protoze jedina uspora je mozna uz jen na pouzitem materialu. Chapeme snahu po co nejnizsi investici, ale kazda uspora ma svoji mez, po niz je dobre neklesnout, protoze uspora se pak negativne promitne do vysledku.

      Do Vaseho auta bych navic doporucil primazavani ventilu a jejich sedel. Motory Renault si to vyzaduji.

      Máte-li jakékoli dotazy, nevahejte se na nás obratit. Rádi vám vše ochotně vysvětlíme. V případě zájmu můžete využít nákupu na splátky (Komerční Banka – Essox).
      S pratelskym pozdravem

      Filip Kastanek

  36. Dobrý den mám Peugeot 206 1.4 R.V. 2002 Mám jednotku fuelflex S.N.: 529 Vers.: 2.4 při namontování mi to nenastartovalo ani na líh ani na benzín ani na směs… zkusili jsme jestli jsme neprohodily vstřiky tak se to přepojilo a také nic pak mi bylo řečeno dát tam odpory či co jen nikdo neřekl jaké a kam a zda to jsou vůbec odpory pár servisů mi řeklo že tohle je starší jednotka a pošlou mě jinam nějaká rada či co mám koupit za doplněk aby mi to fungovalo? Děkuji za odpověď…

    • Dobry den pane,
      strasne rad bych vam poradil, ale tuto jednotku navic ani nemontujeme. Pricinou muze byt 100 a 1 vec. Po mailu ani po telefonu to nevyresite… Ja bych zacal tim, ze bych tu vec z auta vyndal. Pokud auto nastartuje, je chyba v montazi nebo v te prestavbove jednotce. Co ve mne vzbuzuje VELESILNE podezreni je nejaka dodatecna montaz odporu. To je blbost a jak mi rikame svazarmismus… Jestli ECU vyzaduje pridavani soucastek k tistaku, tak neni dodelana a neco ji chybi. Jake moznosti nastaveni mate? To bych resil jako prvni! Tedy az po overeni, ze startujete bez jednotky.

      Muzete prijet k nam a my zjistime vice.
      S pratelskym pozdravem

      Filip Kastanek

      • No jednotku jsem vyndal hned jak to nešlo, dle poznámek známého automechanika, který dělá tyhle jednotky mi řekl, že peugeoty s tímhle měly problémy a museli se tam dávat předřadné výkonové odpory stejnou věc mi napsal i člověk, který se přestavbám také věnuje mi napsa: vzhledem k tomu, že peugeot má nízkoimpedanční vstřiky je potřeba před jednotku přidat předřadný výkonový odpor…
        S tímto vyjádřením jsem se pak rozhodl pro řešení prodeje jednotky… známej jí má na oktávce a tam mu šlape jak hodinky po prodeji si to nechám namontovat u certifikovaného servisu jinak moc děkuji za odpověď…

      • To tak sice je, ale je chybou te ridici jednotky, ze si s tim neporadi. Namontovali jsme desitky Peugeotu a Citroenu a nemeli jsme potize ani pri provozu na LPG a E85. V obou pripadech prerusujeme kabel od ECU benzinu a vkladame do cesty ECU LPG nebo ECU E85. Naopak PSA se chova po prestavbach na plyn nebo lih velmi dobre a nastaveni je rekneme bezproblemove. Nechci rici snadne, ale napriklad 2.0i 16V ma na ethanol nizsi spotrebu nez na benzin. Proto jakekoli dodelavky a zvysovani impedance vstrikovacu jsou odstranovanim nasledku nikoli priciny nekvalitni ECU lihu. Navic auto prestavene na ethanol je potreba nastavit pomoci pocitace a diagnostiky motoru. Pokud toto neudelate, je primo zazrak, kdyz auto funguje.
        Kdyby jste se rozhodl pro prestavbu, radi vam ji provedeme.
        Filip Kastanek

  37. Dobrý den mám mondeo mkIII r.v.2002 1.8 i 16v 81kw a mám velký zájem o přestavbu na e85 ale nevím jaká je pořizovací cena.Nechci nějakou ŘJ z Číny proto se obracím na Vás.Předem děkuji za odpověď

    • Dobry den Michale,
      prestavba na bioetanol E85 je v cenove relaci 5.000,- , 7.000,- a 10.000,- Kc. Nejdrazsi uprava je nemecke provenience a ma prutokovy snimac druhu paliva a se zapisem E85 do velkeho technickeho prukazu. Funguje nejpresneji, protoze vzdy predem vi, na co jede. Prostredni uprava je ceske vyroby a jsme napojeni i na vyvoj s pristupem ke vsem novym poznatkum a vylepsenim. ECU je pripojena k lambda sonde, takze ridici jednotka zpetne vi na co jede. Obe tyto varianty funguji zhruba stejne dobre. Obe je nastavujeme v souladu s diagnostikou pomoci PC rozhrani. Treti nejlevnejsi vam zaruci, ze vzdy nastartujete a neposkodite motor. Jeji zasadni nevyhodou je vyssi spotreba, protoze nejde precizne nastavit v pocitaci jako predchazejici dve.
      Doba montaze je mezi 3mi a 6ti hodinami. Naprostou NUTNOSTI je vychladnuti motoru na co nejnizsi teplotu. Bez toho nelze provezt precizni nastaveni studenych startu. U nastavovani tepleho motoru je potreba uskutecnit zkusebni jizdu s nastavenim pomoci pocitace a mobilni diagnostiky motoru.
      Samozrejmosti (u nejdrazsi upravy) je zapis do TP a vsechny formality s tim spojene.
      Máte-li jakékoli dotazy, nevahejte se na nás obratit. Rádi vám vše ochotně vysvětlíme. V případě zájmu můžete využít nákupu na splátky (Komerční Banka – Essox).
      Filip Kastanek

  38. Dobrý den,chtěl jsem se zeptat,mám vůz ford galaxy2.0i r.v 1995,najeto podle tachometru 235000km,je možná přestavba na E85 a pokud ano jaká by byla konečná cena montáže a předběžná spotřeba E85,doslechl jsem se že si motor veme víc než u benzínu,..děkuji za odpovět.

    • Dobry den Kamile,
      prestavba na bioetanol E85 je v cenove relaci 5.000,- , 7.000,- a 10.000,- Kc. Nejdrazsi uprava je nemecke provenience a ma prutokovy snimac druhu paliva a se zapisem E85 do velkeho technickeho prukazu. Funguje nejpresneji, protoze vzdy predem vi, na co jede. Prostredni uprava je ceske vyroby a jsme napojeni i na vyvoj s pristupem ke vsem novym poznatkum a vylepsenim. ECU je pripojena k lambda sonde, takze ridici jednotka zpetne vi na co jede. Obe tyto varianty funguji zhruba stejne dobre. Obe je nastavujeme v souladu s diagnostikou pomoci PC rozhrani. Treti nejlevnejsi vam zaruci, ze vzdy nastartujete a neposkodite motor. Jeji zasadni nevyhodou je vyssi spotreba, protoze nejde precizne nastavit v pocitaci jako predchazejici dve.
      Doba montaze je mezi 3mi a 6ti hodinami. Naprostou NUTNOSTI je vychladnuti motoru na co nejnizsi teplotu. Bez toho nelze provezt precizni nastaveni studenych startu. U nastavovani tepleho motoru je potreba uskutecnit zkusebni jizdu s nastavenim pomoci pocitace a mobilni diagnostiky motoru.
      Samozrejmosti (u nejdrazsi upravy) je zapis do TP a vsechny formality s tim spojene.
      Máte-li jakékoli dotazy, nevahejte se na nás obratit. Rádi vám vše ochotně vysvětlíme. V případě zájmu můžete využít nákupu na splátky (Komerční Banka – Essox).
      Filip Kastanek

  39. Dobrý den, vlastním Ford Mondeo ST200, což je sportovnější verze klasického 2.5 V6…. Oproti němu má motor jak ,,hardwarové“ (ostré vačky, vyšší kompresní poměr, zesílené ojnice apod) tak dost pravděpodobně i softwarové odlišnosti na ŘJ, jelikož oproti běžným 125 kw má tento vůz z výroby 151 kw…
    Je u takového vozu možná přestavba na E85? A kolik by to případně stálo?

  40. Dobrý den,
    je možná přestavba vozu Dacia Sandero, rok výroby 2010, typ motoru K7M F 7, 1598 cm3? Pokud ano, jaká je cena.
    Děkuji za informaci.

    M.M.

  41. Dobrý den, chtěl jsem se Vás optat kolik by stála přestavba na LPG do Opel Vectra B s motorem 1,8 16V 92kW r.v. 2000 označení Z18XE .Typ plynové nádrže bych prosil toroidni. Předem děkuji za odpověď Plachý

  42. Dobrý den,

    máme vůž Citroen C4Picasso dovezený z Belgie se systémem Eurogas. Máte s tímto systémem zkušenosti? Rádi bychom provedli revizi. Děkuji

  43. Dobrý den,
    dělali jste již přestavbu na E85 u vozu BMW X5 4,4i, r.v.2001, 176 000km, 8 válec, obsah cca 4396cm3?
    Jak je to potom se spotřebou?
    Cena přestavby je těch 16 000Kč?
    Děkuji za zprávu.

    Honza

    • Dobry den pane Basiku,

      tato BMW jsme uz prestavovali na LPG i E85 a jezdi paradne. Montovali jsme i OBD ridici jednotky. Pouzivame italske multiventily Tomasetto. Nadrze polske Hit ci Stako. Hadice italske Faro nebo americke Parker. Spojovaci material cesky. Co se tyce spotreby, tak je to takto: k narustu spotreby pri provozu na lih MUSI dojit. Stechiometricky pomer (idealni pomer vzduchu a paliva) je u lihu 1:9,8 a u benzinu 1:14,7. Z toho je patrne, ze smes lihu a vzduchu je bohatsi nez smes benzinu a vzduchu. Takze pri mestskem provozu dochazi k narustu. pri mimomestskem provozu muze dojit ï k poklesu. Je to z duvodu vyssiho oktanoveho cisla E85 (101 a vice oktanu). V praxi se financni uspora pri provozu na E85 pohybuje okolo 20%. Uspora pri provozu na na LPG dosahuje az 50%.
      Cena pro Vase auto je 16.000,- u jednotky s cidlem typu paliva.
      Filip Kastanek

  44. Dobrý den, rád bych se dozvěděl jaký je rozdíl ve vámi nabízených přestavbových sadách na E85 za 5000 a 7000kč. Jakou přesně funkci má u dražší verze propojení s lamda sondou?
    Děkuji za odpověď. Kadlec

    • Dobry den pane Kadleci,

      levnejsi prestavba prodlouzi pouze vstrik o cca 20% at se deje co se deje a nelze ji nikterak nastavit (jako vsechny stejne levne nebo levnejsi varianty). Mame ji v nabidce, protoze je levna a nekdo proste chce levne veci za kazdou cenu.

      Drazsi varianty za 7000 a 10000 umoznuji presne nastaveni pomoci PC diagnostiky.

      Nejdrazsi uprava je nemecke provenience a ma prutokovy snimac druhu paliva a se zapisem E85 do velkeho technickeho prukazu. Funguje nejpresneji, protoze vzdy predem vi, na co jede. Prostredni uprava je ceske vyroby a jsme napojeni i na vyvoj s pristupem ke vsem novym poznatkum a vylepsenim. ECU je pripojena k lambda sonde, takze ridici jednotka zpetne vi na co jede. Obe tyto varianty funguji zhruba stejne dobre. Obe je nastavujeme v souladu s diagnostikou pomoci PC rozhrani. Treti nejlevnejsi vam zaruci, ze vzdy nastartujete a neposkodite motor. Jeji zasadni nevyhodou je vyssi spotreba, protoze nejde precizne nastavit v pocitaci jako predchazejici dve.

      Doba montaze je mezi 3mi a 6ti hodinami. Naprostou NUTNOSTI je vychladnuti motoru na co nejnizsi teplotu. Bez toho nelze provezt precizni nastaveni studenych startu. U nastavovani tepleho motoru je potreba uskutecnit zkusebni jizdu s nastavenim pomoci pocitace a mobilni diagnostiky motoru.

      Samozrejmosti (u nejdrazsi upravy) je zapis do TP a vsechny formality s tim spojene.

  45. Dobrý den. Prosím o informaci, jaké LPG zařízení montujete do Felicie 1,3 r.v.1998, největší nádrž místo rezervy a kolik tato přestavba stojí.
    Děkuji. Erik

  46. Dobrý den, mám sprintera 318 cdi r.v. 2008, je to šestiválec, 3 l obsah,má vyoperovaný katalizátor i filtr pevných částic, softverem odpojená regenerace a egr ventil. Můžete mi nabídnout cenu na přestavbu na LPG nebo E85 ?
    Díky Honza.

  47. mám jednotku Flexfuel E85 a jezdím s ní přes dva roky a stálo mě to včetně montáže 3500!!! A je to super!!!!!!!

  48. zdravím mám SAAB 95 2,0t 142kw a mám v nom namontovaný splynovač Magic a neviem nájst nikoho kto by to vedel nastavit. auto v otáčkach cca 2300 až 3000 strašne trhá a nižší výkon ako by malo mat. na benzíne je ale všetko v poriadku. vedeli by ste mi prosím s tým nejako pomoct??? prípadne dat kontakt na niekoho zo slovenska kto takéto splynovače montuje??
    vopred dakujem za akú kolvek pomoc.

  49. Dobrý den mám BMW kombi 320i z 1997 – jakou úpravu na snížení nákladů provozu by jste mi doporučili?Najedu tak cca 16000 km za rok. Děkuji za odpověď. Mašek

    • Dobry den pane Masku,
      pokud budeme uvazovat spotrebu 10l/100km, pak ujedete 1km za 3,60Kč. Tj. 57.600,-Kč za palivo za rok. Pokud bychom udelali prestavbu na LPG, pak bych uvazoval spotrebu 11l/100km a 1km vas bude stat 1,87Kč, tj. 29.920,- za LPG za rok. Tzn usporu za rok 27.600,-Kč. Pokud bychom udelali prestavbu na LPG za 24.000,-Kc, mate investici zpet za 10 mesicu a 10dni.

      Pokud mate nejake dotazy, rad vam je zodpovim.
      Filip Kastanek

  50. Dobrý den. Vlastním vozidlo Nissan Qashqai 2,0 16V r.v. 2007 a kolik by u vás stála přestavba s jakým zařízením. Drábek

    • Dobry den pane Drabku,
      vase auto (motor) potrebuje ochranu ventilovych sedel. Mate dve moznosti. Bud pasivni mazani (podtlak strhava pres ventilek mazivo do kolektoru sani – nevyhoda: maze nejvice v rezimu, kdy to tolik neni treba a naopak, nepresne nastaveni, vyhoda: nizka cena) nebo aktivni mazani (elektricka pumpicka pumpuje mazivo, ridici jednotka presne davkuje primo do paliva LPG za filtry a skrz vstrikovace se dostava primo k ventilu, vyhoda: presne davkovani a rozlozeni davky podle zatizeni motoru, nastaveni pomoci ridici jednotky a pocitace, zaroven priznive pusobi na vstrikovace a prodluzuje jejich zivotnost, nevyhoda: vyssi cena).

      Prestavbu na LPG lze u vas provest od cca 20.000Kc (polské – polsko/české nebo turecke systémy). Prestavbu bych vsak radeji vice dimenzoval a doporucil kvalitnejsi elektroniku 3 roky záruka), silnejsi reduktor a presnejsi a rychlejsi vstrikovace (pro bezproblemovy chod). Neni dobre porizovat to nejlevnejsi, co trh momentalne nabizi (konecna volba je vsak na Vas a radi ji s Vami probereme osobne). Takze idealni investice by se pohybovala kolem 23.000,- Kc. Jedna se o sekvencni vstrikovani plynu od italskeho vyrobce A.E.B. pod znackou ELPIGAZ, EMER ci OMVL (ale take Omegas, Zavoli, Lovato ci LandiRenzo ajine). Za 26.000,-Kc Vám mohu nabídnout přestavbu od Tartarini. Muzeme Vam take nabidnout prestavbu od italske znacky Stefanelli. Multiventily pouzivame italske Tomasetto. Nadrze polske Hit ci Stako. Hadice italske Faro nebo americke Parker. Spojovaci material cesky. V cene je mereni stavu paliva v nadrzi, toroidni nadrz (53litrů) misto rezervy. Za priplatek lze udelat skryte tankovani pod vicko nadrze benzinu. Primazavani ventilu je podle provedeni od 1.000,- do 5.500,- Kč (radi vysvětlime rozdily). Nyní máme akci na drazsi system – sleva 1.500,-Kč.

      Je vhodne take uvazovat o instalaci ridici jednotky s tzv OBD komunikaci, ktera zajisti korekci smesi i u LPG ridici jednotky (benzinova ma korekce standardne) pri provozu na plyn (radi vysvetlime). Cena teto montaze je 28.000,- a zahrnuje i zdarma autorádio JVC.
      Doba montaze vcetne profesionalniho nastaveni je 1-2 dny (nastaveni systemu venujeme vzdy mimoradnou pozornost). Vsechna zarizeni mame vyzkousena a sami je provozujeme ve svych autech. Jedna se o spolehlive a proverene systemy, ktere montujeme s maximalni peci a odpovednosti co nejúpravneji, aby se na to dalo i koukat a nikde nic neprekazelo.
      Samozřejmostí od nás je zápis do TP a všechny formality s tím spojené. (v poslední době nám dopravní inspektoráty hlásí zvýšený výskyt neschválených přestaveb od falešných/podzemních montážníků, kteří dováží nezdaněné a tudíž levné a neschválené k provozu LPG/CNG sady ze zahraničí – pro zákazníky to znamená jít cestou individuální schvalovačky, která je drahá a časově náročná – může stát až 30.000,-Kč bez DPH).

      K montazi od nas obdrzite slevovou kartu na plyn spolecnosti Tomegas ve vysi 0,50Kc/litr. Dale Vam nabizime clenstvi ve věrnostním programu GasCLUB. Registrací do programu GasCLUB získáváte slevu ve výši 0,50 Kč/litr z aktuálně platné stojanové ceny.

      Nase vestavby jsou pojistene proti pripadnym skodam.

      Záruka na plynovou část i na elektroniku 3roky!!!

      Prestavbu muzeme zrealizovat tento i pristi tyden. Na drazsi system primazavani Vam pridame slevu 1.500,-Kč.

      Máte-li jakékoli dotazy, nevahejte se na nás obratit. Rádi vám vše ochotně vysvětlíme. V případě zájmu můžete využít nákupu na splátky (Komerční Banka – Essox).
      S pozdravem Filip Kaštánek
      LPG přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

      HiFi Stodola
      Magic Acustic s.r.o.
      Uvalska 20
      10000 Praha 10
      tel +420 267 311 227
      fax +420 267 313 951
      gsm +420 724 353 754
      http://www.lpgcng.cz

      • To je mi lito. Nasi primarni cinnosti jsou prestavby automobilu na alternativni pohony a servis aut a elektroniky vcetne montazi. Pouzivame volnou, tedy neplacenou, platformu WordPress. Zrejme ma sva omezeni, nicmene jste opravdu prvni, kdo si stezuje… Zkusime to vylepsit.
        Hezky vecer, Filip

    • Dobry den pane Drabku,
      nic jsme nesmazali.
      Asi jste to jen nenasel. Ja Vase dotazy vidim a na vsechny jsem Vam odpovedel :-)
      S pozdravem Filip Kastanek

    • Na toto fórum už nikdy více. Svůj dotaz vidím jen když napíšu další příspěvek. Odpovědi jsem se taky nedočkal. Co jste to za firmu??

      • Vazeny pane Drabku,
        jsme firma zabyvajici se prestavbami. Pres den nemame cas sedet u pocitace a odpovidat na dotazy. Dotazy zodpovime kazdemu, ale az vecer po praci nebo o vikendech…. Ani nevydelavame tolik, ze bych si mohl misto mne najmout delnika a ja bych delal treba jen papiry a internet. Pres den musim byt v dilne a makat :-) I proto vsak mohu zasvecene odpovidat na vase dotazy, protoze bez praxe neni věděni. Co jsem se kdy naucil, jsem domakl az praxi. Tak. Mejte hezky vecer a uz se na nas nezlobte.
        Filip Kastanek
        P.S. Jestli potrebujete urgentne rychlo odpoved, staci nas navstivit (dnes tu jsme az do 20:00) nebo nam brnknout. :-)

      • Dobrý den. Děkuji za Vaši obsáhlou odpověď a omlouvám se za repliky kolem fora. Co mě ale udivuje je to, s jakou lehkostí mi nabízíte hned několik systému a to za povážlivě nízké ceny. Jsem ochoten zaplatit za kvalitu a spolehlivost, ale Váš výčet zařízení a ceny nabízených možností nebudí ve mě důvěru. Pochopitelně, že jsem se informoval u několika montážních firem, a k mému velkému překvapení až na pár výjimek jako vy, mě ostatní od montáže LPG do tohoto vozidla odrazovali. Dokonce jsem se od firmy Autogas Centrum Strakonice dozvěděl, že montáž vozidla Qashqai je už od roku 2012 firmou BRC dokonce zakázán. BRC je lídrem italských výrobců a nemám důvod zpochybnit jejich rozhodnutí. Raději zůstanu bez plynu a vám přeji hodně zdaru.

      • Dobry den pane Drabku,
        ackoli BRC patri mezi to nejlepší, ani oni neumí vše. A například auta s přímým vstřikem má lépe v současné chvíli vyřešené A.E.B. Což vy můžete znát jako landi renzo, lovato nebo elpigas. Takže, pokud něco neumí a nedoporučuje BRC, neznamená to, že to nejde. S řídící jednotkou od A.E.B. a ochranou ventilů Valve Protector ta auta bez potíží fungují. Aspoň nám ano.
        A to, co Vy povazujete za povazlive nizkou cenu, jiní považují za příliš drahé. To je váš subjektivní vjem. Nejsme ani drazi ani levní. Co víme určitě, tak jsme dobří :-)
        S pozdravem Filip Kaštánek
        LPG přestavby Praha 10
        A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

  51. Dobrý den,
    Chtěl bych provést přestavbu Audi TT 1.8 T quattro (165kw)na LPG, kolik by tato přestavba stála ?
    Děkuji
    S pozdravem Svabek

  52. Prosím o cenu ethanol přestavby do civic honda 2001 typ ep3 2,0l 16v 4 válec typeR. Děkuji za odpověď na mail.

    • Dobry den Mirku,
      prestavbu na E85 pujde zcela urcite provezt. Níže najdete nabídku. Nabizime pouze proverene systemy, ktere jsme sami testovali. Vyzkouseli jsme pres 20 ruznych ridicich jednotek a vybrali 4. Hondy s timto motorem jsme delali. Vysledky jsou vynikajici. Pokud mate jeste nejake otazky, radi je zodpovime.
      Prestavba na bioetanol E85 je v cenove relaci 5.500,- , 7.000,- a 10.000,- Kc. Nejdrazsi uprava je nemecke provenience a ma prutokovy snimac druhu paliva a se zapisem E85 do velkeho technickeho prukazu. Funguje nejpresneji, protoze vzdy predem vi, na co jede. Prostredni uprava je litevske vyroby (italska licence spickovych LPG a E85 pohonu) s moznosti prutokoveho snimace nebo volitelně přepínace. Jsme napojeni i na vyvoj s pristupem ke vsem novym poznatkum a vylepsenim. ECU je pripojena k lambda sonde, takze ridici jednotka zpetne vi na co jede. Obe tyto varianty funguji zhruba stejne dobre. Obe je nastavujeme v souladu s diagnostikou pomoci PC rozhrani. Treti nejlevnejsi vam zaruci, ze vzdy nastartujete a neposkodite motor. Jeji zasadni nevyhodou je vyssi spotreba, protoze nejde precizne nastavit v pocitaci jako predchazejici dve.
      Nabizime jeste upravu francouzského výrobce, ktery jde „na vec“ uplne jinak a pracuje s daty v ridici jednotce benzinu. Nijak do nich nezasahuje, ale „donuti“ benzinovou jednotku ridit i spalovani lihu. Tuto upravu jako jedinou lze pouzit na motory s přímým vstřikováním paliva (TSi, FSi, GDi, HPi apod.) a stoji 14.000,- Kč. (tuto upravu by jste potreboval, pokud by byl ve Vasi Honde motor s primym vstrikovanim paliva)

      Doba montaze je mezi 3mi a 6ti hodinami. Naprostou NUTNOSTÍ je vychladnuti motoru na co nejnizsi teplotu. Bez toho nelze provezt precizni nastaveni studenych startu. U nastavovani tepleho motoru je potreba uskutecnit zkusebni jizdu s nastavenim pomoci pocitace a mobilni diagnostiky motoru.
      Samozrejmosti (u německé upravy) je zapis do TP a vsechny formality s tim spojene.
      http://www.magicacustic.cz//cenik/

      S pratelskym pozdravem
      Filip Kastanek

  53. Dobrý den, mám dovezený vůz Renault Scenic rv: 99 1,6 16V se systémem Eurogas. 4 roky fungoval dobře,ale poslední dobou má na volnoběh nízké otáčky a motor chcípá. Na benzín funguje bez problémů. Na diagnostice řekli vyměňte lamdu – lamda vyměněna. Závada stejná. Nastavení automatiky plynu prý OK. Lajckou diagnostikou zjištěno ,že po dobu přiškrcení výstupní hadice se otáčky volnoběhu zvednou a zklidní. Vadný regulační ventil? Dá se to vyměnit,opravit,nebo je lepší přestavba na jiný systém. Nádrž je nová….Děkuji za odpověď.
    Kouřimský

    • Dobry den,
      Vas laicky pokus byl dobry. Zrejme je vadny skrtici ventil smesovace. Ten by se mel dat vymenit. Zalezi na tom, co v aute mate. EuroGas vetsinou osazoval komponenty od italske firmy Landi Renzo.
      Prestavba na sekvencni vstrikovani je mozna a dobra volba
      S pozdravem Filip Kaštánek
      LPG přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

  54. Dobrý den,
    rád bych se zeptal na možnost přestavby na LPG pro vůz Ford Mondeo s motorem 2.5T 162kW ?
    (r.v.2008, 2.5L Duratec-ST (220PS) – VI5, 5 válců, nádrž místo rezervy)
    Jaký systém byste doporučili a kolik by u Vás stála přestavba ?
    Jakou dáváte záruku na přestavbu a jak často se musí (či má) chodit na revize? – také je zabezpečujete?
    Jak veliký je příplatek za použití tankování LPG pod víčkem místo v nárazníku?
    Děkuji
    Honza

    • Dobry den Honzo, odpoved s nabidkou najdete v mailu.
      S pozdravem Filip Kaštánek
      LPG přestavby Praha 10
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

  55. Dobry den chtel bych se zeptat kolik by stala prestavba na e85 ford focus 1.6 74 kw model 2008 dekuji s pozdrave p. Klier

    • Dobry den pane Kliere,
      fungující prestavba na E85 prijde na 8.000 az 10.000,-Kč. Levnejsi varianty pak na 5.000,-Kc. Uspora při provozu na E85 dosahuje cca 20%. Ohledne této problematiky jsem uz psal na jinem miste. Uspora na LPG se pohybuje na 48%. Vase auto lze přestavět jak na E85, tak na LPG.
      S pozdravem Filip kaštánek
      Magic Acustic
      A.E.B. Landi Renzo Elpigas Lovato OMVL Tartarini Stag BRC

Napsat komentář: Stanislav Kadlec Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>